سامانه مدرسه‌یاب در آذربایجان شرقی راه اندازی شد

تبریز ( پانا ) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از راه‌اندازی سامانه جامع مدرسه‌یاب در راستای اصلاح فرآیندها و مکانیزاسیون فرایند‌های دستی و با رویکرد تکریم عملی ارباب رجوع خبرداد.

کد مطلب: ۹۲۸۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
سامانه مدرسه‌یاب در آذربایجان شرقی راه اندازی شد

کامیار قهرمانی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار پانا گفت : «این اقدام گامی عملی در راستای روان‌سازی امور و تکریم ارباب رجوع است».

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان افزود: « این سامانه به همت اداراه فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش و در راستای اصلاح فرآیندهای کاری اداره کل عملیاتی گردیده است».

وی اشاره کرد: « در سامانه مذکور اطلاعات بیش از 12 هزار مدرسه و مرکز آموزشی استان وجود دارد که مراجعان می‌توانند مناسب‌ترین و نزدیک‌ترین مدرسه به محل سکونت خود را در آن جست‌وجو و انتخاب کنند».

این مقام مسئول با تاکید بر اینکهبهترین مدرسه نزدیک‌ترین مدرسه است، سامانه مذکور را گامی موثر در راستای نیل به این هدف دانست.

قهرمانی فرد تصریح کرد: « داشتن اطلاعات جامع و کامل از مدارس و مراکز آموزشی نزدیک به محل سکونت می‌تواند تا حد بسیار زیادی در تسهیل انتخاب مدرسهمناسب مفید واقع شود».

وی ادامه داد: « سامانه مدرسه‌یاب اطلاعات کاملی نظیر، مقطع، آدرس، تلفن و ... را در اختیار مراجعان قرار می‌دهد و اطلاعات این سامانه کاملا بروز است».

سامانه مذکور از طریق آدرس Htttp://schools.eamedu.ir ذر دسترس قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار