پایان اولین مرحله از چهاردهمین دوره اردوی دانش آموزان دختر زیارت اولی سراسر کشور در مشهد

مشهد (پانا)- مراسم اختتامیه اولین مرحله از چهاردهمین دوره اردوی زیارتی دانش آموزان دختر زیارت اولی سراسر کشور با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در اردوگاه ثامن الحجج مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۸۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
پایان اولین مرحله از چهاردهمین دوره اردوی دانش آموزان دختر زیارت اولی سراسر کشور در مشهد

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم گفت: امسال قرار است در این اردو در خدمت پنج هزار نفر از دانش آموزان زیارت اولی خراسان رضوی و سه هزار نفر از دانش آموزان زیارت اولی کل کشور یعنی در مجموع هشت هزار نفر باشیم. شما ۳۰۰ نفر اول این اردو هستید و توفیق بسیار زیادی دارید که در این ایام و امشب شب میلاد امام مهربانی ها در حریم حرم رضوی باشید.
وی ادامه داد: شب های آخر زیارت حس عجیبی دارند، امشب به نوعی وداع می کنید و نماز صبح را حرم می رود و خداحافظی شما با امام رئوف پیام زیادی دارد. خیلی خوش شناس هستید چه کسی است که دلش نخواهد امشب حرم مطهر باشد.
وی با بیان اینکه امشب پیام های زیادی از دانش آموزان زیارت اولی که سال های قبل آمده اند داشتیم همه التماس دعا گفتند، ادامه داد: در این دوره در خدمت دانش آموزان استانهای آذربایجان شرقی، همدان کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال بختیاری، و خراسان رضوی هستیم، یقینا در دوره های بعدی در خدمت دانش آموز های استان های دیگر خواهیم بود.
مالک اشرفی گفت: این دوره از اردو های زیارت اولی را با گفتمان روز برگزار کردیم، در این اردو کلاس های معرفتی را با حضور خواهران از موسسه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) برگزار کردیم، برنامه های مشاوره ای و برنامه طنزی که دو روحانی بزرگوار برگزار کردند نیز از دیگر برنامه های جانبی این اردو بود.
وی ادامه داد: طوری برنامه ریزی کردیم که تمام وعده های نماز را در حرم را حس کنید. هدیه ناقابلی هم به رسم یاد بود تقدیم خواهیم کرد و همچنین یک هدیه نفیس که عزیز تر آز آن پیدا نکردیم کتاب مقدس خدا که متبرک است در حرم نیز متبرک می شود، تقدیم شما خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار