دلبری: الگوی روپوش مدارس تا اول مهر تهیه می‌شود

تهران (پانا) - معاون هماهنگی و نظارت بر امور استان‌های سازمان دانش‌آموزی خبر داد مدیران استان‌ها و همکاران این سازمان در کشور درگیر پروسه روپوش مدارس هستند تا برای اول مهر روپوش مدارس را تهیه کنند.

کد مطلب: ۹۲۸۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دلبری: الگوی روپوش مدارس تا اول مهر تهیه می‌شود

سیدهادی دلبری در اولین نشست هیات‌ رئیسه مجامع اعضا و مربیان کشور در سازمان دانش‌آموزی به سه ماموریت سازمان دانش‌آموزی که از سوی وزیر به این سازمان محول شده است، اشاره کرد و گفت: «بحث‌های سرویس مدرسه، وجود ۱۱۰ هزار پایگاه تغذیه سالم (بوفه) و پوشاک مدارس به سازمان دانش‌آموزی واگذار شده است.»

دلبری به وجود ۷ هزار مدرسه تشکیلاتی در کل کشور اشاره کرد و افزود: «این ظرفیت می‌تواند فرصت خوبی برای ایجاد بحث‌های تربیتی باشد.»

او به دریافت ۱۰ هزار مجوز پایگاه تغذیه سالم در سال گذشته اشاره کرد و گفت: «صد در صد آورده ما در مدارس هزینه می‌شود. برای اینکه بتوانیم غذای سالم در بین دانش‌آموزان توزیع کنیم در بعد فرهنگی نیازمند کمک شما مربیان مجامع کشور هستیم.»

دلبری ادامه داد: «روپوش مدارس بازه زمانی داشت که مدیران استان‌ها و همکاران ما درگیر پروسه آن هستند که تا اول مهر روپوش مدارس را تهیه کنند. شما مربیان مجامع می‌توانید به ما در تعیین الگو و مدل لباس ایرانی کمک کنید تا در کل کشور آن را رسانه‌ای کنیم‌.»

معاون هماهنگی و نظارت بر امور استان‌های سازمان دانش‌آموزی گفت: «با سامانه سازمان دانش‌آموزی ۳۲ استان در ارتباط هستیم که شما می‌توانید در بروز شدن آن به ما کمک کنید تا سازمان دانش‌آموزی را در کل کشور پررنگ‌تر کنیم‌. از شما می‌خواهم موضوعات را در استان‌ها آسیب‌شناسی کنید تا از بعد تربیتی بر روی این ۳ ماموریت فعالیت کنیم تا خروجی خوبی داشته باشیم‌.»

در پایان این نشست هر یک از اعضا و مربیان مجامع کشور ایده‌های خود را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار