همزمان با دهه کرامت:

افتتاح مدرسه خیرساز در روستای مرزی دلزی سلماس

ارومیه (پانا) - با حضور نماینده مردم سلماس در مجلس، فرماندهان، مسئولین استانی و شهرستانی و مدیر آموزش و پرورش سلماس مدرسه خیری 6 کلاسه فردوس برین به مناسبت دهه کرامت در روستای مرزی دلزی این شهرستان به بهره‌برداری رسید .

کد مطلب: ۹۲۸۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه خیرساز در روستای مرزی دلزی سلماس

"حسین خیرجوئی "مدیر آموزش و پرورش سلماس در آیین افتتاح مدرسه خیرساز فردوس برین گفت: این مدرسه 6 کلاسه خیری به همت بنیاد خیریه برین شمیرانات در روستای مرزی دلزی از توابع بخش محروم کوهسار شهرستان سلماس ساخته شده است

"خیرجویی" تصریح کرد: این مدرسه چهل و یکمین مدرسه خیرساز در شهرستان سلماس می باشد و با تکمیل آن مجموع مبالغ اهدایی خیرین به آموزش و پرورش سلماس در بحث مدرسه سازی به 340میلیارد ریال می رسد.

مدیر آموزش و پرورش سلماس با اشاره به اقدامات مجمع خیرین مدرسه ساز در طول سال 98-97 و همچنین در سال‌های گذشته گفت: به رغم توسعه روزافزون فضاهای آموزشی به دلیل گستردگی مساحت روستاهای مرزی، محروم متاسفانه هنوز فضاهای آموزشی در حد ایده آل در سطح شهرستان موجود نیست.

خیرجویی با اشاره به وجود 25مدرسه با قدمت بالای 40 سال در شهرتان سلماس، افزود: برای رسیدن به وضع مطلوب فضای آموزشی در سلماس نیاز به ساخت ده‌ها مدرسه دیگر داریم که امید است با یاری مسئولان و نیز خیرین این شهرستان به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

وی با بیان اینکه 220 کلاس درس در سلماس شیروانی است و نیز 25کلاس درس بصورت کانکسی دایر شده است، تصریح کرد: اکنون نیازمند احداث 75 مدرسه با 240 کلاس درس در شهرستان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار