در مسابقات استانی هلال احمر

تربت حیدریه در دو بخش پسران و دختران مقام نخست هفتمین المپیاد دادرسان را از آن خود کرد

تربت حیدریه (پانا) - دانش آموزان تربت حیدریه در مرحله استانی هفتمین المپیاد مهارت های امدادی دادرسان جمعیت هلال احمر مقام اول را کسب کردند.

کد مطلب: ۹۲۸۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
تربت حیدریه در دو بخش پسران و دختران مقام نخست هفتمین المپیاد دادرسان را از آن خود کرد

دانش آموزان تربت حیدریه امسال توانستند با کنار گذاشتن رقبای خود در المپیاد آماده دادرسان, هم در بخش پسران و هم دختران مقام نخست این رقابت ها را از آن خود کنند.

سرپرست آموزش و پرورش تربت حیدریه در مراسم استقبال از این دانش آموزان گفت: رویکرد آموزش و پرورش, تربیت دانش آموزان تمام ساحتی است که مهارت های لازم برای زندگی را آموخته باشند و برای زندگی در اجتماع آمادگی داشته باشند.
حسین رجبی افزود: بخش مهمی از این مهارت ها در فعالیت های هلال احمر نهفته است که دانش آموزان را برای شرایط سخت آماده میکند.
وی با اشاره به موفقیت دانش آموزان در این مسابقات گفت: این موفقیت دانش آموزان تربت حیدریه در المپیاد دادرسان بسیار ارزشمند است و مرهون زحمات و سختکوشی های خود دانش آموزان و مربیان و همکاری و تعامل خوب جمعیت هلال احمر با آموزش و پرورش شهرستان است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش در این باره گفت: هفتمین دوره مسابقات المپیاد مهارت های امدادی دادرس (دانش آموزان آماده در روزهای سخت) هلال احمر خراسان رضوی با حضور تیم های شهرستان های استان امسال به میزبانی کاشمر برگزار شد.
قلی زاده افزود: از تربت حیدریه تیم دبیرستان شاهد حضرت سکینه در بخش دختران و تیم دبیرستان شهید بهشتی دور اول در بخش پسران در این مسابقات شرکت نمودند که خوشبختانه در هر دو بخش مقام نخست استان از آن دانش آموزان تربتی شد.
وی گفت: در این مسابقات دانش آموزان در دو بخش کتبی و عملی و در رشته هایی چون حمل مصدوم، اطفای حریق، اسکان اضطراری، خروج اضطراری، پانسمان، بانداژ، پناه گیری و ... با هم به رقابت پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار