اولین نشست هیات رئیسه مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی کشور آغاز شد

دهقانی: بیش از ۳۸۰ هزار نفر در این نشست مستقیم با مجامع در ارتباط هستند

تهران (پانا) - اولین نشست هیات رئیسه مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی کشور صبح امروز به‌مدت دو روز با حضور علیرضا کاظمی، رئیس سازمان دانش‌آموزی و معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، محمد روشنی قائم‌مقام سازمان، مشاوران و معاونان در سازمان دانش‌آموزی آغاز شد.

کد مطلب: ۹۲۸۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین نشست هیات رئیسه مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی کشور آغاز شد

اردشیر دهقانی معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان در ابتدای این نشست خطاب به رئیس سازمان گفت: «در نشست دو روزه هیات رئیسه‌های ۵ نفری مجامع اعضا و مربیان در بخش برادران و خواهران و برخی سرپرستان حضور دارند. این افراد نماینده یک و نیم میلیون دانش‌آموز، ۵۷ هزار مربی و ۴۹ هزار مدرسه هستند.»

او گفت: «دغدغه شما را پیگیری کردیم تا اصلاح و بازنگری در مجموعه بعد از ۲۰ سال شکل گیرد تا بتوانیم با اصلاح محتوای آموزشی بخشی از نیاز دانش‌آموزان را برآورده کنیم.»

دهقانی گفت: «بیشترین مخاطب سازمان دوره ابتدایی با ۵۸ درصد است، مابقی مخاطب ما در دوره متوسطه و ۸ درصد هم در متوسطه دوم است. مهم‌ترین موضوع ما بازمهندسی فعالیت‌های دانش‌آموزی و اصلاح در ساختار و محتواست. فعال‌سازی کمیسیون‌ها و مجامع گفت‌وگو نیز از فعالیت‌های مهم به‌شمار می‌آید.»

معاون فعالیت‌‌های دانش‌آموزی سازمان گفت: «خروجی و نتیجه تلاش این نشست که بیش از ۳۸۰ هزار نفر در آن مستقیم با مجامع در ارتباط هستند منجر به تنظیم یک سند می‌شود. برگزاری اردوهای ملی ضرورت و اولویت دارد که باید بر روی آن نیز با دوستانمان مشورت کنیم.»

او در پایان از برگزاری کنگره سازمان دانش‌آموزی در نیمه اول پاییز خبر داد که باید بر روی موضوعات آن کار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار