سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان نقده :

هدف برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، آموزش مهارتهای زندگی است

ارومیه (پانا)- سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان نقده گفت: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان بهترین فرصت برای آموزش مهارتهای زندگی و یک راهکار اساسی در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی است.

کد مطلب: ۹۲۸۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، آموزش مهارتهای زندگی است

جلسه دوم هماهنگی فعالیتهای ورزشی اوقات فراغت برای تابستان 98 در رشته های مختلف برای دانش آموزان در محل مجتمع ورزشی شهدای سلدوز برگزارشد.

«محمود خداداد» سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان نقده در این خصوص اظهار داشت: دانش آموزان هر جامعه،‌ سرمایه های گران بهایی هستند که اگر مورد بی توجهی قرار گیرند برای جامعه مشکلات عدیده ای بوجود می آورند و باید سال ها تاوان ضرر و زیان آنها پرداخته شود.

وی افزود: این که یک دانش آموز در مدت تحصیلات ابتدایی تا اخذ دیپلم متوسطه حدود 4 سال از عمر خود را در فراغت به سر می برد واقعیت و حقیقتی است که کمتر بدان توجه شده است.

خداداد گفت: پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان به صورت یک معضل برای خانواده ها تبدیل شده است؛ برخی افراد فکر می کنند فراغت برابر با بیکاری است در حالی که اوقات فراغت از جمله زمان های با ارزش زندگی انسان است.

وی خاطر نشان کرد: پر کردن ساعات بعد از مدرسه به روشی هدفمند و منظم، از بروز ناهنجاری های اجتماعی به وسیله دانش آموزان پیشگیری می کند.

این مقام مسئول اضافه کرد: برنامه های بعد از مدرسه باعث رشد مهارتهای اجتماعی و حفظ امنیت دانش آموزان می شود برنامه های تابستانی بهترین فرصت برای آموزش مهارتهای زندگی به دانش آموزان می باشد و یک راهکار اساسی در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و رفتارهای پر خطر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار