اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد

صیانت از حقوق مصرف‌کننده وظیفه ذاتی فروشگاه‌های زنجیره‌ای است

تهران (پانا) - اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اطلاعیه‌ای صیانت از حقوق مصرف‌کننده را وظیفه ذاتی خواند.

کد مطلب: ۹۲۸۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
صیانت از حقوق مصرف‌کننده وظیفه ذاتی  فروشگاه‌های زنجیره‌ای است

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای، پیرو خبر منتشر شده با موضوع " برنج‌های به ظاهر ایرانی" و پخش آن در رسانه‌ها و فضای مجازی، به اطلاع هموطنان می‌رساند، فروشگاه مورد اشاره در این گزارش عضو اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای نبوده و اساسا زنجیره‌ای نیست.

این اتحادیه و اعضای آن همواره در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و صیانت از حقوق مصرف‌کننده و درجهت اعمال سیاست‌های دولت محترم و با ویژگی مهم شفافیت در عملکرد گام برداشته و این مهم را وظیفه ذاتی خود بر می‌شمارند.

در این راستا و با توجه به اینکه اصحاب رسانه‌ همواره با هوشیاری تلاش در تهیه برنامه‌هایی پرمحتوا در جهت روشنگری و شفافیت‌بخشی ذهن عامه مخاطبین هستند و در این زمینه نقش مهم و خطیری را بر عهده گرفته‌اند را همچون گذشته دعوت به بیان مطالب صحیح ، علمی و برپایه واقعیت می‌کنیم، چرا که تهیه گزارشاتی از این دست که در مواردی از اعضای این اتحادیه نیز به شمار نمی روند، باعث خدشه دار شدن فعالیت شفاف و شبانه روزی فعالین این عرصه می شود.

این اتحادیه آماده رسیدگی به هرگونه شکایت از نحوه عملکرد شعب تحت پوشش اعضای خود است و هموطنان می‌توانند از طریق آدرس وبسایت www.etkfz.com تلفن‌های تماس 7-88626243- 021، فکس: 88212966- 021 و یا پست الکترونیک etkfz.ir@gmail.com با اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای در ارتباط باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار