عفاف و حجاب از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می کند

بوشهر(پانا)_سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر باتاکید بر نقش مهم عفاف و حجاب در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: عفاف، حجاب و پوشش اسلامی نه تنها زمینه ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه می‌شود بلکه از بروز آسیب‌های اجتماعی که دشمنان تدارک دیده‌اند جلوگیری می‌کند.

کد مطلب: ۹۲۸۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
عفاف و حجاب از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می کند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، حسن ابراهیمی در آیین افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب بوشهر اظهار داشت:
براساس تاکیدات دینی حجاب و عفاف برای زنان و مردان ابزاری بازدارنده به شمار نمی‌رود بلکه زمینه‌ای برای رسیدن به کرامت و بزرگی است.

وی افزود: زنان، دختران و مردان در دین اسلام کرامت و بزرگی دارند و تلاش شده با حجاب و عفاف از این منزلت حفاظت شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر بیان کرد: حجاب و عفاف از ارزش‌های فرهنگی و دینی و از نقاط قوت این سرزمین است به همین دلیل نیز دشمن برای ضربه زدن به این سرمایه مهم سرمایه گذاری های قابل توجهی انجام داده است.

ابراهیمی یادآورشد: به همین دلیل باید در بخش حجاب با استفاده از هنر و دانش متخصصان حجاب کامل اسلامی را در جامعه ترویج و نهادینه کرد.

وی، با قدردانی از دست اندرکاران راه‌اندازی نمایشگاه عفاف و حجاب افزود: این نمایشگاه زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب هرچند اندک فراهم می‌کند ولی نقش مهمی در همکاری و مشارکت همگانی در این عرصه اعتقادی و دینی دارد.

ابراهیمی با تاکید بر این نکته که در ترویج فرهنگ حجاب برتر باید همگان با سلیقه‌های خودشان متناسب با شئونات اسلامی گام بردارند خاطر نشان کرد: وقتی در عرصه حجاب برتر توصیه‌های لازم ارائه می‌شود باید محصول مورد توجه آن، عرضه شود که نمایشگاه عفاف و حجاب در این عرصه نقش مهمی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار