برگزاری جشنواره آشنایی با دانشگاه شیراز

شیراز(پانا)_مدیر دفتر استعداد های درخشان دانشگاه شیراز از برگزاری برنامه ی آشنایی با رشته های تحصیلی و گروه های آموزشی به مدت سه روز از تاریخ ٢٣تا٢۵تیرماه از ساعت١٠صبح تا ١٣ و بعد از ظهر و از ساعت۵ بعد از ظهر تا ٨ شب در خیابان ملاصدرا واقع در دانشکده مهندسی٢خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۸۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره آشنایی با دانشگاه شیراز

علی رضایی امروز در میان خبرنگاران بیان داشت:آشنایی با دانشکده و رشته های تحصیلی،گفتگو با اساتید برجسته و دانشجویان ممتاز،معرفی تسهیلات دانشگاه برای رتبه های برتر کنکور و آشنایی با امکانات رفاهی و دانشجویی از جمله خدمات این جشنواره می باشد که علاقه مندان می توانند به صورت رایگان از این خدمات بهره ببرند.

رضایی با اشاره به اینکه والدین نباید در انتخاب رشته فرزندشان دخالت کنند وباید به آنها حق انتخاب بدهند گفت:انتخاب رشته یکی از مهم ترین انتخاب های هر فرد،انتخاب رشته ی تحصیلی است که اگر درست پیش نرود پیامد های جبران ناپذیری به جای میگذارد.

او اضافه کرد: این جشنواره به دانش آموزان پایه نهم نیز کمک می کند تا با دید باز انتخاب رشته کنند.

مدیر دفتر استعداد های درخشان دانشگاه شیراز در ادامه با اشاره به اینکه 18 هزار و 71 نفر دانشجو در دانشگاه شیراز در حال ادامه تحصیل می باشند گفت:از این تعداد 1149 نفر در مقطع کارشناسی،2 هزار و 947 نفر در مقطع دکترای تخصصی و پنج هزار و 975 نفر در مقطع کارشناسی ارشد می باشند.

رضایی بیان داشت:در دانشگاه شیراز 120 رشته کارشناسی، 321 رشته کارشناسی ارشد،1رشته دکتری دامپزشکی 220 رشته دکتری تخصصی وجود دارد.

او تاکید کرد:دانشگاه شیراز با ٣٠٠ آزمایشگاه مجهز و بیش از ٧٠ سال سابقه یکی از دانشگاه های برجسته کشور به حساب می آید که امکان ادامه تحصیل در اغلب رشته ها موجود می باشد که دارای بهترین تصحیلات رفاهی ورزشی می باشد.

مدیر دفتر استعداد های درخشان دانشگاه شیراز بیان داشت:قراردادهای مختلف علمی و پژوهشی با دانشگاه های اتحادیه اروپا منعقد شده است تا بتوانیم دانشجویانی که دغدغه تحصیل در کشور های اروپایی دارند،محقق کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه بیش از 700 نفر عضو هیئت علمی فعال،دراین دانشگاه هستند و استادان برگزیده کشور در این دانشگاه تدریس می کنند گفت:دانشجویانی که در کشور رتبه های تک رقمی کسب کنند به آنها کمک هزینه خرید لپ تاپ داده می شود.

خبرنگار:محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار