رایزنی 2 نهاد برای توسعه ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در مدارس

تهران (پانا) - نشست مشترک فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۸۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
رایزنی 2 نهاد برای توسعه ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در مدارس

به گزارش روابط‌ عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، این دیدار با حضور مهرزاد حمیدی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، مجتبی جوهری رییس، محمد جعفرپور، دبیرکل، خسرو ساکی، رییس انجمن پهلوانی و زورخانه‌ای مدارس کشور و معاونان و کارشناسان معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون برگزار شد.

در این نشست جوهری گزارشی از عملکرد فدراسیون برای جذاب‌سازی و توسعه همگانی این رشته ملی در سراسر کشور، ارائه و خواستار حمایت‌ها و مشارکت آموزش پرورش در رونق این ورزش کهن و اصیل ایرانی در میان نسل جدید شد.

در ادامه این نشست مقرر شد شاخص‌های استعدادیابی ورزشکاران زورخانه‌ای، کشتی پهلوانی و علاقه‌مندان هنر مرشدی از سوی فدراسیون ورزش‌های زور‌خانه‌ای و کشتی پهلوانی تنظیم و از سوی فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی به مدارس کشور ابلاغ شود.

راه‌اندازی کانون‌های جدید ورزش زورخانه‌ای مدارس کشور و فعال کردن کانون‌های قدیمی در کشور، توزیع انتشارت فدراسیون به عنوان بسته‌های فرهنگی و آموزشی در مدارس، رویدادهای ملی و مسابقات دانش‌آموزی، برگزاری دوره‌های مقدماتی و ارتقای داوری و مربیگری ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ویژه دبیران و فرهنگیان، برگزاری باشکوه مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مدارس کشور در ایام دهه فجر، برگزاری گردهمایی مشترک و سه جانبه انجمن مدارس، انجمن بسیج و هیات‌های زورخانه‌ای استان‌های کشور، انتشار پوسترها و کلیپ‌های آموزشی در فضاهای عمومی مدارس، پیگیری ابلاغ ضرب و زنگ ورزش زورخانه‌ای در ورزش صبحگاهی مدارس و پیگیری و اجرای طرح‌های زورخانه‌ای در حیاط پویای مدارس از خواسته‌های فدراسیون زورخانه‌ای و موارد مورد بررسی در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار