دلیل منصرف شدن پرسپولیس از خرید رضا شکاری مشخص شد

تهران (پانا) – اخطارهای سعید آذری کار خودش را کرد و پرسپولیسی‌ها که دوست نداشتند چند ماه بازیکنشان را در اختیار نداشته باشند، از خرید رضا شکاری منصرف شدند.

کد مطلب: ۹۲۸۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دلیل منصرف شدن پرسپولیس از خرید رضا شکاری مشخص شد

در حالی که قرار بود رضا شکاری، از روبین کازان به پرسپولیس بپیوندد و تبدیل به بمب نقل و انتقالات قهرمان ایران شود، ناگهان این بازیکن از تراکتورسازی تبریز سر در آورد و با این تیم قرارداد بست.

خبر انتقال شکاری به تراکتورسازی در حالی که هواداران پرسپولیس حضور او را تیم محبوب‌شان قطعی می‌دانستند، باعث شد تا باز هم نوک پیکان انتقادات به سمت ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس برود و هواداران او را مقصر منتفی شدن این انتقال می‌دانستند.

اما دلیل اصلی منتفی شدن این انتقال تعلل مدیرعامل پرسپولیس نبوده است. بنابر خبری که یک منبع آگاه از باشگاه پرسپولیس به پانا داده است، منتفی شدن حضور رضا شکاری در پرسپولیس به دلیل پرونده این بازیکن در فیفا و ترس از محرومیت او بوده است.

پس از اینکه سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به پرسپولیسی‌ها اخطار داد که رضا شکاری به علت عقد قرارداد غیرقانونی با روبین کازان به زودی محروم خواهد شد، مدیران پرسپولیس برای اطمینان پیدا کردن از وضعیت این بازیکن از فیفا استعلام گرفتند و زمانی که متوجه شدند احتمال محرومیت وجود دارد، از خرید او صرف نظر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار