تخریب و نوسازی مدارس تخریبی شهرستان میناب

زمین دو پرژه بزرگ عمرانی در آموزش و پرورش شهرستان میناب تحویل شد/ بیش از۴۰کلاس درس باارزشی بیش از ۱۵میلیارد تومن

هرمزگان(پانا)-معاون مدیرکل و مدیرآموزش وپرورش شهرستان میناب: بیش از 40 کلاس درس با ارزشی بیش از 15 میلیارد تومان در شهرستان میناب احداث،نوسازی و کلنگ زنی خواهد شد.

کد مطلب: ۹۲۷۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تخریب و نوسازی مدارس تخریبی شهرستان میناب

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از شهرستان میناب، غلامرضا سالاری معاون مدیرکل ومدیر آموزش وپرورش از بازدید پروژه احداث آموزشگاه دخترانه فرزانگان با 12 کلاس درس خبر داد.

سالاری گفت:آموزشگاه 12 کلاسه دخترانه فرزانگان در حال ساخت و یکی از بزرگترین پروژه ها خواهد بود.

وی افزود : عملیات اجرایی آن در حال اجراست و با مشارکت شرکت تانا انرژی و با اعتباری بیش از 4میلیارد تومان برای سال تحصیلی آینده آماده خواهد شد.

غلامرضا سالاری همچنین از تحویل زمین برای ساخت آموزشگاه کاردانش دکتر حسابی 2 خبر داد و افزود:زمین برای نوسازی این آموزشگاه با حضور معاونین و کارشناسان اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان تحویل شد.

وی یادآور شد :در خصوص تحویل زمین، سید فخرالدین هاشمی معاون فنی اداره کل نوسازی، مدرکیان و کهوری کارشناسان و ناظران این اداره کل با حضور حمید کمالپور و اسمعیلی نژاد معاونان پشتیبانی و آموزش این مدیریت انجام شد.

گفتنی است دو پروژه مذکور از بزرگترین پروژه هایی است که با تمام امکانات روز در این شهرستان بصورت مشارکتی و با اعتباری بیش از 10 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

معاون مدیرکل ومدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب از تخریب و نوسازی آموزشگاه مهدیه خبر داد و گفت:آموزشگاه مهدیه که جز مدارس تخریبی بوده است پس از رایزنی‌هایی در سطح استان و کشور بزودی تخریب و بازسازی خواهد شد.

سالاری افزود:این آموزشگاه 12 کلاسه وبا اعتباری بیش از 5میلیارد تومان عملیات آن اجرایی خواهد شد.

وی یادآور شد : تا چند روز آینده با حضور مسولین استان و شهرستان کلنگ احداث و عملیات اجرایی دو آموزشگاه مهدیه و دکتر حسابی 2 با 24 کلاس درس آغاز خواهد شد.

گفتنی است تا شروع سال تحصیلی و اغاز هفته دولت دانش آموزان شهرستان میناب در مدارس نوساز مشغول به تحصیل خواهند شد و همچنان این روند با سرعت بیشتری ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار