رئیس کمیسیون آموزش مجلس: کاهش جذب دانشجومعلم در گذشته، ظلم به آموزش‌و‌پرورش کشور بود

تهران (پانا)‌ - رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی کاهش 22 هزار نفری جذب دانشجومعلم در سال‌های گذشته را ظلم به آموزش و پرورش کشور دانست.

کد مطلب: ۹۲۷۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کمیسیون آموزش مجلس: کاهش جذب دانشجومعلم در گذشته، ظلم به آموزش‌و‌پرورش کشور بود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، محمدمهدی زاهدی در بیست و یکمین اجلاس سراسری مدیران امور پردیس‌ها و مراکز تابعه دانشگاه فرهنگیان گفت: «تنزل دانشجومعلمان از ۲۵ هزار به سه هزار در چند سال گذشته، ظلم به آموزش و پرورش کشور بود. درباره ظرفیت دانشجویان و بودجه دانشگاه فرهنگیان تلاش‌های بسیاری از سوی دکتر خنیفر و نیز مجلس شده که پیگیر این امر در سازمان برنامه و بودجه و امور استخدامی هستیم. »

او ادامه داد: «هزینه در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است. اگر در آموزش و پرورش هر گونه هزینه سرمایه‌گذاری است، این امر در دانشگاه فرهنگیان بالاتر است.»

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با ارائه پیشنهاد تشکیل شبکه فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، افزود: «این شبکه می‌تواند به صورت استانی و منطقه‌ای باشد و با توجه به اینکه این فارغ‌التحصیلان به صورت میدانی وارد آموزش و پرورش شده‌اند، می‌توانند محقق و راهگشای بسیاری مسائل و کمبودهای آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان باشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار