برگزاری جشن بزرگ خانوادگی در شب میلاد امام رضا(ع)همزمان با افتتاح فاز اول شهرک خودرو

قم (پانا) - مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از برگزاری جشن بزرگ خانوادگی در شب میلاد امام رضا(ع)همزمان با افتتاح فاز اول شهرک خودرو خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۷۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن بزرگ خانوادگی در شب میلاد امام رضا(ع)همزمان با افتتاح فاز اول شهرک خودرو

مهدی کلانترزاده با اعلام این خبر گفت:این جشن با حضور هنرمندان و چهره های برتر رسانه ملی و همزمان با افتتاحیه فاز اول شهرک خودرو برگزار می گردد.
وی افزود:اجرای جشن بزرگ خانوادگی در راستای افزایش نشاط اجتماعی و شهروندی همزمان با مراسم افتتاحیه فاز اول شهرک خودرو در محل شهرک خودرو برگزار می شود.
کلانترزاده بیان داشت:همزمان با این جشن نمایشگاه بزرگ خودروهای کلاسیک و موتور سیکلت نیز در محل شهرک خودرو برگزار می شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم در ادامه به ویژه برنامه نور افشانی به مناسبت شب میلاد امام رضا(ع) و آیین افتتاح فاز اول شهرک خودرو اشاره کرد و افزود:در این مراسم قرعه کشی و جوایز مادی و معنوی نفیسی به شرکت کنندگان در جشن از جمله دوچرخه و هزینه سفر به کربلای معلی و شهر مقدس مشهد اهدا می شود.
وی اذعان کرد:سرویس رایگان اتوبوس از مبادی میادین شهید مطهری،نبوت و پایانه پردیسان در ساعت۱۹:۴۵ روز مراسم(شنبه۲۲تیرماه) به سمت شهرک خودرو حرکت و بعد از پایان مراسم به این مبادی برگشت خواهند داشت.
شایان ذکر است : مراسم جشن بزرگ خانوادگی شب میلاد امام رضا(ع) و افتتاحیه فاز اول شهرک خودرو همزمان در روز شنبه مورخ ۲۲تیرماه ساعت ۲۰در شهرک خودرو در ابتدای جاده قدیم قم تهران با حضور مدیران استانی،مدیران شهری،هنرمندان مطرح و چهره های برتر رسانه ملی و عموم شهروندان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار