آغاز طرح تابستانی پلیس راهور در اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: طرح تابستانی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل آغاز شد.

کد مطلب: ۹۲۷۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح تابستانی پلیس راهور در اردبیل

سرهنگ رحیم آقا محمدی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به شروع تعطیلات تابستانی و آغاز مسافرت‌ها در این فصل، طرح تعطیلات تابستانی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل نیز شروع شده است.

او افزود: در این طرح تمهیدات و تدابیر ترافیکی لازم در سطح معابر درون شهری و برون شهری استان در نظر گرفته شده است تا هم وطنان عزیزمان سفری خوش و ایمن داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از مردم خواست، قبل از شروع مسافرت حتما وسیله نقلیه خود را مورد بازبینی فنی قرار داده و از مراکز مجاز، معاینه فنی وسیله نقلیه خود را اخذ کنند.

آقا محمدی افزود: همچنین مردم عزیز از دفاتر پلیس +۱۰ نیز وضعیت شکایت و خلافی خود را استعلام کنند تا در زمان مسافرت در استان‌های دیگر با مشکلی روبرو نشوند.

او با اشاره به لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی رانندگی بیان کرد: بیشترین تصادفات در زمان مسافرت در جاده‌ها، ناشی از خستگی و خواب آلودگی است که در مناطق مسکونی نیز عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و برخورد با عابرین پیاده بیشترین دلایل تصادفات رانندگی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: از مردم خواهشمندیم از تخلفات حادثه ساز شامل سبقت غیرمجاز و سرعت غیرمجاز دوری کنند تا شاهد مسافرت توام با نشاط و ایمنی برای هم وطنانمان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار