مشاور اجرایی مدیر کل در گردهمایی کارشناسان مدارس و مراکز غیر دولتی استان زنجان:

باید بستر لازم برای مشارکت همگانی در آموزش و پرورش فراهم شود

زنجان (پانا) - بیت اله احمدی نژاد در گردهمایی کارشناسان مشارکت های مردمی و مدارس و مراکز غیر دولتی استان زنجان گفت، باید بستر لازم برای مشارکت همگانی در آموزش و پرورش فراهم شود.

کد مطلب: ۹۲۷۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
باید بستر لازم برای مشارکت همگانی در آموزش و پرورش فراهم شود

گردهمایی کارشناسان مشارکت های مردمی و مدارس و مراکز غیر دولتی استان زنجان صبح امروز با حضور مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر اعضا و مدعوین در دبستان و پیش دبستانی نخبگان گلشهر ناحیه دو زنجان برگزار شد.

بیت اله احمدی نژاد در ابتدای این جلسه ابراز داشت: توسعه مشارکت‌های مردمی در آموزش و پرورش یکی از سیاست‌های محوری دولت تدبیر و امید است.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های موجود از جمله سند تحول بنیادین، مشارکت‌های مردمی را گسترش بدهیم.

مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: در تدوین برنامه‌های راهبردی آموزش و پرورش باید به سند تحول بنیادین به عنوان چراغ راه نگاه کنیم، چرا که تمام برنامه‌های مدنظر با محوریت این سند تدوین و اجرایی می‌گردد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مشارکت مردم در آموزش و پرورش نه یک انتخاب بکه یک ضرورت است گفت: مدارس غیر دولتی نماد مشارکت مردم در دستگاه تعلیم و تربیت می‌باشد.

احمدی نژاد اضافه کرد: همه باید با یک کار جهادی به کمک دولت بیاییم و جهت تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش کمک کار دستگاه تعلیم و تربیت باشیم.

مشاور اجرایی مدیر کل در جمع کارشناسان مشارکت‌های مردمی و مدارس و مراکز غیر دولتی استان زنجان متذکر شد: بدون مشارکت مردم نمی‌توان آموزش و پرورش را اداره کرد.

وی تصریح کرد: در راستای انجام مطلوب برنامه‌ها و تحقق اهداف و سیاست‌های دولت در حوزه تعلیم و تربیت باید بستر لازم برای مشارکت همگانی در این دستگاه فرهنگی فراهم گردد.

احمدی نژاد در خاتمه سخنان خود اظهار داشت: مدرسه و خانواده در کنار هم می‌توانند در تربیت دانش آموزان توانمند و فرهیخته تاثیر گذار باشند و در مشارکت لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار