ششمین جشنواره کشوری عکاسی المپیاد ورزشی در یزد برگزارشد

یزد (پانا) - ششمین جشنواره عکاسی المپیاد ورزشی باهدف رشد و پویایی دانش آموزان و فرهنگیان در عرصه های ورزشی و هنری به ویژه بخش عکاسی به میزبانی استان یزد برگزارشد .

کد مطلب: ۹۲۷۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ششمین جشنواره  کشوری عکاسی المپیاد ورزشی  در یزد برگزارشد

مسئول برگزاری جشنواره عکاسی المپیاد ورزشی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پانا بیان داشت: در این دوره از جشنواره در بخش پوستر 250 اثر از سراسر کشور به جشنواره فرستاده شده که از میان آنها 5 اثر برتر انتخاب شده و به آنها جوایزی اهداء می شود همچنین از این 5 اثر برتر در راستای ایده پردازی برای طراحی پوستر المپیاد کشوری استفاده می گردد.

"معصومه عباس زاده" افزود: آثار ارسالی به جشنواره در 4 بخش المپیاد درون مدرسه ای، حیات پویا، ورزش صبحگاهی و کانون های ورزشی داوری وارزیابی شد ودر هربخش 10 اثر انتخاب گردید.

وی هدف اصلی برگزاری این جشنواره را شرکت فعال دانش‌آموزان ، ترویج ورزش همگانی توسط دانش‌آموزان و افزایش حس پویایی و رقابت از طریق ثبت لحظات زیبای ورزشی توسط دانش‌آموزان ذکرکرد

این مسئول خاطرنشان کرد: عکس های دریافتی در دو بخش دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی به صورت مجزا ارزیابی شده و معیار ارزشیابی برای آثار برگزیده به گونه ای است که مشارکت همه دانش‌آموزان را در بر گرفته و محدود به گروه خاصی از آنها نیست.

ایشان ملاک های داوری را بخش های مختلف بصری، کادر بندی، ارتباط با موضوع جشنواره و دید همه جانبه در عرصه های مختلف المپیاد برشمرد که با در نظر گرفتن میزان خلاقیت ملاک انتخاب آثار در این دوره است.

عباس زاده از رشد شرکت کنندگان نسبت به دوره های قبلی خبرداد و اظهار امیدواری کرد که این جشنواره بتواند موجب کشف استعداد دانش‌آموزان در زمینه های هنری بویژه در زمینه عکاسی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار