حدادی: برنامه های آموزش و پرورش، رشد متوازن در 6 ساحت تربیتی را به دنبال دارد

 تهران (پانا) - اولین جلسه تدوین برنامه‌های سالانه آموزش و پرورش منطقه 9، با حضور ابوالقاسم حدادی، معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش تهران، محسنی نسب رئیس آموزش و پرورش منطقه، اعضای شورای معاونان و مسئولان تمامی واحدها برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۷۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
حدادی: برنامه های آموزش و پرورش، رشد متوازن در 6 ساحت تربیتی را به دنبال دارد

به گزارش کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه 9، در این جلسه به تببین و توضیح کلیات برنامه‌های آموزش و پرورش شهر تهران در سال 1398 مبتنی براجرای سند تحول و برنامه ششم توسعه پرداخته شد.


ابوالقاسم حدادی گفت: برنامه های آموزش و پرورش شامل 145 عنوان در سطح ستاد استان، منطقه‌ و مدارس است و جملگی قابلیت اجرا دارد. این برنامه‌ها برگرفته از سند تحول آموزش و پرورش است و رشد متوازن در 6 ساحت تربیتی را به دنبال دارد.
حدادی اشاره کرد: آنچه در نوشتن برنامه باید مورد اهتمام مناطق و مدارس باشد بدین شرح است:
1. برنامه‌ها دارای زمان بندی اجرایی باشند.
2. برنامه‌ها همپوشانی و یکپارچگی داشته باشند.
3. برنامه‌ها باید راهنمای عمل و اقدام داشته باشند.
4. برنامه‌های نهایی به صورت تلفیقی تدوین شوند.


معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش تهران افزود: برنامه‌ها باید به دو صورت تجویزی و اقتضایی دیده شوند. برنامه های تعالی و تدبیر می‌توانند به صورت قالب و چارچوب عملیاتی مورد توجه قرار گیرند.

محسنی نسب ریاست منطقه 9، ضمن تأیید مباحث مطرح شده در این جلسه، به مشارکت و همفکری همه دوایر تأکید کرد. در ادامه حاضران پیرامون نحوه تدوین برنامه سالانه، به پرسش و پاسخ پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار