معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان از مرکز پذیرش میهمانان فرهنگی سنندج بازدید کرد

سنندج(پانا)-معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کردستان از مرکز پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی در سنندج بازدید کرد .

کد مطلب: ۹۲۷۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان از مرکز پذیرش میهمانان فرهنگی سنندج بازدید کرد

در این بازدید نظام مرادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان به همراه رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل از مرکز پذیرش تابستانی میهمانان فرهنگی سنندج بازدید و با دست اندرکاران و میهمانان گفتگو کرد .

وی از آماده سازی و تجهیز 70 مدرسه با 609 کلاس برای پذیرش و اسکان میهمانان در تابستان 98 خبر داد و گفت: از این تعداد کلاس، 79 اتاق به صورت ویژه، 427 اتاق از نوع الف و 103 اتاق نیز از نوع ب برای اسکان فرهنگیان و میهمانان فراهم شده است.

وی افزود : در تابستان جاری 15 پایگاه به منظور پذیرش و خدمت رسانی به میهمانان فرهنگی در استان مهیا شده است.

مرادی با بیان اینکه در مرکز استان، ستاد اسکان آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، واقع در خیابان نمکی آماده پذیرش و ارائه خدمات به میهمانان فرهنگی است، گفت: هرکدام از شهرستان ها و مناطق تابعه استان نیز دارای یک پایگاه پذیرش هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه این مراکز از ساعت 8 صبح الی 24 دایر و پاسخگوی فرهنگیان و مسافران تابستانی می باشند؛ اظهار داشت: تعداد 300 نفر از عوامل اجرایی نیز در سطح استان آماده ارائه خدمات به میهمانان تابستانی هستند.

هم چنین در این بازدید محمدی مسئول مرکز پذیرش نیز گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و گفت: در مجموع 25 مدرسه با 195 اتاق در سه گروه: ویژه، الف و ب برای اسکان میهمانان تابستانی پیش بینی شده است و از ابتدای فعالیت تاکنون هفت هزار و 190 نفر روز میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش سنندج اسکان یافته اند .

گفتنی است از ابتدای فعالیت مراکز پذیرش استان تاکنون، تعداد 11 هزار و 572 نفر میهمان در قالب دو هزار و 865 خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده اند که این تعداد شامل 28 هزار و 930 نفر روز میهمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار