سفر معاون اول رئیس جمهور به فارس

جهانگیری: بخشی از مهمترین طرح های صنعتی و اقتصادی کشور در لامرد فارس در حال اجرا است

لامرد (پانا) - اسحاق جهانگیری در بدو ورود به شهرستان لامرد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شهرستان لامرد طرح های بزرگی در حال اجرا است، تاکید کرد این پروژه‌ها از مهمترین طرح‌های کشور و اقتصاد مقاومتی محسوب می شود.

کد مطلب: ۹۲۷۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
جهانگیری: بخشی از مهمترین طرح های صنعتی و اقتصادی کشور در لامرد فارس در حال اجرا است

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری در سفر به لامرد در بدو ورود به این شهرستان در بین خبرنگاران اظهار داشت: در این سفر بنا شد به مسائل شهرستان‌های لامرد و مهر و جهرم رسیدگی شود و در سفر های آتی به شیراز و دیگر شهرستان هایی که استاندار فارس برنامه ریزی کرده اند سفر کنیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان لامرد طرح های بزرگی در حال اجرا است که از مهمترین طرح های کشور و اقتصاد مقاومتی محسوب می شود، بیان کرد: مهمترین این طرح ها مجموعه آلومینیوم جنوب است که کشور در بحث آلومینیوم به شدت به اجرای این طرح ها نیاز دارد و این طرح با سرمایه گذاری چند میلیون دلاری و چند هزار میلیارد تومانی اجرا شده است.

جهانگیری خاطر نشان کرد: از لحاظ زمانی، مقداری طولانی شده است که احساس کردم از این مجموعه بازدید و در جریان مشکلات و گره‌های آن قرار بگیرم و تلاش کنیم امسال یا سال آینده مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

وی گفت: احساس می‌کنم در دو سال پایانی دولت یازدهم یک مجموعه کامل از صنایع بزرگ در سراسر کشور در حال اجرا است که باید بر روی آن ها تمرکز کنیم و هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسانیم.

شهرستان لامرد در جنوبی ترین نقطه استان فارس به عنوان نقطه اتصال سه استان هرمزگان ، بوشهر و فارس به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار