تحقق اقتصاد مقاومتی :

اقتصاد مقاومتی در بندر تیاب شهرستان میناب تحقق یافت

هرمزگان (پانا) - رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان میناب گفت : بهره گیری مناسب از ظرفیت‌ها برای تولید میگو در بندر تیاب موجب تحقق اقتصاد مقاومتی در این منطقه شده است.

کد مطلب: ۹۲۷۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اقتصاد مقاومتی در بندر تیاب شهرستان میناب تحقق یافت


به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از شهرستان میناب، اسدالله عباسی اظهار داشت: توسعه بخش تولید یکی از مهم‌ترین ارکان اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود که در بخش‌های مختلف از جمله صنعت و کشاورزی طی یک دهه گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود : طی یک دهه گذشته توسعه مزارع پرورش میگو در بندر تیاب در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گرفت و هم اکنون این منطقه به قطب تولید میگوی پرورشی کشور تبدیل شده است.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت میناب عنوان کرد : با تلاش‌های انجام شده در این بخش، سالانه تولید میگوی شهرستان میناب افزایش می‌یابد و طرح‌های توسعه ای نیز در این بخش در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه از پرورش میگو تا فرآوری آن در بندر تیاب صورت می‌گیرد گفت: اقتصاد مقاومتی در این بندر محقق گشته است.

عباسی با اشاره به نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک صنعتی تیاب، افزود: تصمیمات خوبی در این جلسه اتخاذ شد که از جمله آنها می‌توان به اجرای پس کرانه بندر تیاب فنس کشی بندر کرگان و جداسازی محل پهلوگیری شناورها و تصمیمات اتخاذ شده در حوزه صادرات کالاهای غیر نفتی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار