سفیران امام هشتم در جمع بانوان خادمیار رضوی بیرجند حضور یافتند

بیرجند(پانا) ـ سفیران امام هشتم(ع) در قالب کاروان زیرسایه خورشید با حضور در جمع بانوان خادمیار رضوی مسجد امام جعفر صادق(ع) بیرجند دل مشتاقان آن حضرت را به پنجره فولاد گره زدند.

کد مطلب: ۹۲۷۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
سفیران امام هشتم در جمع بانوان خادمیار رضوی بیرجند حضور یافتند

سفیران امام هشتم(ع) در قالب کاروان زیرسایه خورشید با حضور در جمع بانوان خادمیار رضوی مسجد امام جعفر صادق(ع) بیرجند دل مشتاقان آن حضرت را به پنجره فولاد گره زدند.


خادمان و سفیران امام رئوف(ع) در میان نوای یا علی ابن موسی الرضا(ع) با در دست داشتن پرچم متبرک حرم رضوی در این مراسم حضور یافتند و با اشک شوق و سلام و صلوات مورد استقبال قرار گرفتند.


همچنین در ادامه نیز یکی از خادمان شعر کوتاهی در مدح حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) قرائت و حاضران با صلوات ارادت خود را به آن حضرت ابراز کردند تا برات نوکری خود را در این عملیات بزرگ را از دستان نازنین کریمه اهل بیت(ع) دریافت کنند.


در ادامه خدام رضوی با حضور در مسجد النبی(ص) پایین شهر حس و حال دیگر به این فضا دادند و یکی از خادمان دل و جان مخاطبین را برای لحظاتی مهمان حرم رضوی کرد.
در پایان نیز پرچم سبز گنبد امام رضا(ع) در میان حاضران برای تبرک جویی گردانده و نمک و نبات تبرکی نیز توزیع شد.


حجت الاسلام محسن شراهی، مُبلغ کاروان زیر سایه خورشید به بیان کرامات امام هشتم(ع) پرداخت و افزود: باید انسان ارتباط خود را با خدا تقویت کند و با توسل به خدا و اهل بیت(ع) می‌توان در کارهای خود موفق شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار