در راستای اقتصاد مقاومتی و توسعه مشاغل خانگی:

میناب حائز رتبه اول کشوری در راه‌اندازی صندوق خرد زنان روستایی شد

هرمزگان (پانا )-معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: این شهرستان در راه‌اندازی صندوق خرد زنان روستایی رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است.

کد مطلب: ۹۲۷۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
میناب حائز رتبه اول کشوری در راه‌اندازی صندوق خرد زنان روستایی شد


به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از شهرستان میناب، مسعود قاسمی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان، اظهار داشت: طی دوماه گذشته ٤٠ صندوق خرد زنان روستایی در میناب راه‌اندازی شده است که تعداد آنها به ٥٠ صندوق رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هر یک از صندوق‌ها دارای ٢٥ الی ٣٥ عضو هستند افزود: صندوق‌های خرد زنان روستایی در شهرستان میناب بیش از ١٥٠٠ عضو دارند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: شهرستان میناب در راه‌اندازی صندوق خرد زنان روستایی برای ایجاد کسب و کارهای کوچک و توسعه مشاغل خانگی رتبه اول کشور را دارد.

وی عنوان کرد: این صندوق‌ها در زمینه‌های صنایع دستی، ترشیجات و شوریجات، بسته‌بندی و سورتینگ محصولات کشاورزی، کشت گیاهان دارویی، دامداری و ... فعالیت دارند و محصولات خود را به کشورهای حاشیه خلیج فارس و روسیه صادر می‌کنند.

قاسمی با اشاره به پرداخت ٢ میلیارد تومان جهت توسعه مشاغل خانگی در سال گذشته، ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری بیش از ١٠٠ صندوق خرد زنان روستایی راه‌اندازی شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در سال‌جاری زمینه اشتغال ٢٠٠٠ نفر فراهم می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار