مدیر کل آموزش و پرورش کردستان :

فرآیند ثبت نام دانش آموزان، مهم‌ترین بخش اجرای برنامه‌های پروژه مهر است

سنندج( پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در نشست ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان استان گفت: فرآیند ثبت نام دانش آموزان، مهم ترین بخش اجرای برنامه های پروژه مهر است.

کد مطلب: ۹۲۷۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند ثبت نام دانش آموزان، مهم‌ترین بخش اجرای برنامه‌های پروژه مهر است

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در دومین نشست ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان استان با اشاره به اهمیت فرآیند ثبت نام دانش آموزان در برنامه پروژه مهر، بر اجرای دقیق دستوارلعمل های ابلاغی ثبت نام دانش آموزان در دوره های تحصیلی و نظارت بر روند ثبت نام مدارس تاکید کرد .

وی با اشاره به ظرفیت سنجی، تنوع مدارس و مسائل و چالش های پیش روی ثبت نام و هم چنین عدم کفاف سرانه های مدارس، زمان دریافت کمک های مردمی را در طول سال، داوطلبانه و به صورت اختیاری اعلام کرد وگفت: مطابق قانون اخذ هر گونه وجه به صورت اجباری به خصوص در هنگام ثبت نام ممنوع است.

وی با تاکید بر ضرورت تکریم مراجعین و رضایت مندی اولیای گرامی و اتخاذ تدابیر لازم از سوی مدیران، گفت: با برنامه ریزی ستاد نظارت استان، روند ثبت نام مدارس و اقدامات انجام شده با حضور اکیپ های نظارتی در مدارس ارزیابی و مورد بررسی قرار خواهد گرفت و متناظر آن وزارت نیز اقدامات استان را ارزیابی می کند.

وی ملاک ثبت نام مدارس دولتی و هیات امنایی را رعایت محدوده جغرافیایی ابلاغی اعلام کرد و با اشاره به دغدغه والدین محترم در راستای ثبت نام فرزندان شان گفت: این موضوع در بازدید های استانی بررسی و باید ضوابط و چهارچوب های ابلاغی رعایت شود .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ثبت نام مدارس هیات امنایی گفت: اولویت اول ثبت نام مدارس هیات امنایی، محدوده جغرافیایی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار