در جلسه ستاد استانی کمیته ساماندهی فرم لباس مدارس مطرح شد؛

هشدار معاون پشتیبانی آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان به مدارسی که خارج از طرح ساماندهی فرم لباس دانش آموزی قرارداد می‌بندند

زاهدان (پانا) - معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد با مدارسی که با واحد های غیر تایید شده در سامانه برخط قرار بسته اند برخورد می شود.

کد مطلب: ۹۲۷۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
هشدار معاون پشتیبانی آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان به مدارسی که خارج از طرح ساماندهی فرم لباس دانش آموزی قرارداد می‌بندند

عباسعلی ارجمندی صبح امروز در جلسه ستاد استانی کمیته ساماندهی فرم لباس مدارس که با حضور مدیر سازمان دانش آموزی، نماینده سازمان صنعت معدن و تجارت، اتحادیه صنف پوشاک، نمایندگان تولیدی ها و کارشناسان آموزش و پرورش استان در دفتر این معاونت تشکیل شد، اظهار کرد: تمام مدارسی که فرم لباس دانش آموزی دارند باید قرارداد هایشان بر مبنای سامانه برخط باشد.

او با اشاره به اینکه با مدیرانی که با غیر واحد های معرفی شده در سامانه برخط قرارداد بسته اند برخورد خواهد شد، بیان داشت: کیفیت پارچه، جنس، دوخت و قیمت لباس فرم دانش آموزان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا آموزش و پرورش در این زمینه خود را نماینده دانش آموزان و خانواده های آنان می داند.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی استان با بیان اینکه باید تمام برنامه ریزی ها بر اساس در نظر گرفتن شرایط خانواده ها باشد، ابراز داشت: نگاه ما به فرم لباس دانش آموزی با هدف حمایت از دانش آموزان محروم و چرخیدن چرخ تولیدی های داخل این استان است.

به گزارش پانا در این جلسه نمایندگان تولیدی های شرکت کننده در این طرح و اتحادیه صنف پوشاک به بیان مشکلات و ارائه راهکارهای پیشنهادی در تهیه و توزیع لباس فرم دانش آموزان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار