سه گانه حامد عنقا تکمیل می شود

تهران (پانا) - مدیر شبکه دو امروز با حضور در «سلام صبح بخیر» از تکمیل سه گانه حامد عنقا خبر داد و اعلام کرد سریالی ساخته خواهد شد که گرچه فصل دوم «پدر» نیست اما امیدوار است موفقیت های این سریال که در نامزدی جشنواره حافظ نیز رکورد زده است، تکرار کند.

کد مطلب: ۹۲۷۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سه گانه حامد عنقا تکمیل می شود

به گزارش روابط عمومی«سلام صبح بخیر»، محمدرضا جعفری جلوه امروز مهمان حسین کلهر در برنامه صبحگاهی شبکه سه بود و از ویژه برنامه های تابستانی شبکه دو سخن گفت.

وی شبکه دو را شبکه زندگی، خانواده محور و برای همه اقشار جامعه دانست و گفت: در طرح تابستانی معاونت سیما، تقسیم کاری برای شبکه ها شده و هر شبکه موضوعات اصلی و مکملی دارند. حفظ ادب و زبان فارسی، صله ارحام، گردشگری و سیر و سفر و مهارت های آن، ورزش و برخی موضوعات دیگر برای ما در شبکه دو مهم است.

مدیر شبکه دو درباره سریالهای جدید این شبکه توضیح داد: چند سریال در حال آماده شدن است که احتمالا «سلام آقای مدیر» را به زودی تقدیم مخاطبان می کنیم، یکی از موضوعات محوری در این ایام بحث مهارت آموزی و تجربه های نوجوانان است و فضای این سریال هم در مدرسه می گذرد. سریال «مرضیه» برای محرم تولید می شود و امیدواریم نسبت با ایام کار مقبولی باشد.

جعفری جلوه با اشاره به تولید «بچه مهندس 3» و پخش «سرنوشت» در مهر ماه، درباره یکی از آثار شبکه دو که اخیرا در زمینه تعداد نامزدی در جشن حافظ رکورد زده است، یادآور شد: سه گانه آثار آقای حامد عنقا یکی از کارهایی است که ان شاءالله توفیق پیدا کنیم و بتوانیم در ادامه کار موفق «پدر» آن را بسازیم. ابتدا این کار تحت عنوان فصل دوم «پدر» مطرح شد اما اکنون لزوما فصل دوم آن سریال نیست و سه گانه ای است که از «تنهایی لیلا» آغاز شد و با «پدر» ادامه پیدا کرد و امیدوارم فصل سوم آن هم ان شاءالله بتواند توفیقی را که پدر رقم زد برای شبکه دو و سیما تکرار کند و کار دلپذیری باشد که مردم از آن بهره ببرند.

وی درباره کار جدید عموهای فیتیله ای خبر داد: سریال «دوقلوها» کار فوق العاده است که اگر توفیق پیدا کنیم از شنبه بعد از پخش «محله گل و بلبل» آن را تقدیم مخاطبان خواهیم کرد. هدیه تابستانی شبکه دو به مخاطبانش مجموعه نمایشی دوقلوها خواهد بود. این دوستان وارد کار نمایشی سنگین شده اند و کار جذابی است و به آنچه امروز مسئله جامعه است با زبان طنز و کمدی می پردازد.

مدیر شبکه دو در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بیش از نگاه به شبکه نمایش خانگی به داشته های خودمان در تلویزیون نگاه می کنیم، تصریح کرد: خوشبختانه کارهای نمایشی بسیار خوبی برای ما تولید می شود. ما پخش کننده بیش از 90 درصدکارهای ایرانی در حجم وسیع هستیم. طبیعی است که توجه ما به تولید آثار است و وقتی بتوانیم آثار خوبی تولید کنیم اولویت با این ها است. دوستان در مرکز صبا هم مجموعه های خوبی تدارک دیده اند و شکرستان هم که جمعه ها پخش می شود.

جعفری جلوه با اشاره به سری جدید «هزار راه نرفته» تاکید کرد: برنامه جدیدی به نام «سعادت آباد» داریم که درباره فرهنگ عمومی و آسیب های آن است و با حضور کارشناسان مبتحر این حوزه به تحلیل و تجزیه و آموزش می پردازد. «از لاک جیغ تا خدا» درباره رویش های عفاف و حجاب در ایران است و برنامه های دیگری درباره رویش های عفاف و حجاب در دنیا را هم داریم.

برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی کاوه امیری جاوید شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت 7 تا 9:30 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار