نسل پنجم اینترنت در تلویزیون

تهران (پانا) - پنجمین قسمت فصل جدید «چرخ» ساعت 19 امروز با موضوع نسل پنجم اینترنت از شبکه‌ی چهار پخش خواهد شد.

کد مطلب: ۹۲۷۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
نسل پنجم اینترنت در تلویزیون

به گزارش روابط عمومی «چرخ»، در این برنامه محمدحسین‌جهان‌پناه به‌عنوان مجری-کارشناس میز فناوریِ «چرخ» با مانی قاسمی، کارشناس دیجیتال و سردبیر وب‌سایت «دیجیاتو» گفت‌وگو خواهد کرد.

موضوع این گفت‌وگو اینترنت 5G یا پنجمین نسل اینترنت در ارتباطات سیار است که استفاده از آن به‌زودی در جهان فراگیر خواهد شد و با توجه به قابلیت‌های متعدد و بیشتر نسبت به اینترنت نسل چهارم، شاهد تحولات هیجان‌انگیزی در دنیای ارتباطات خواهیم بود. برای نمونه کافی است بدانید که در حال حاضر، میانگین سرعت اینترنت 4G حدود ۴۵ مگابیت بر ثانیه است اما شرکت‌ها همچنان امیدوارند که با اینترنت نسل پنجم، سرعت یک گیگابیت بر ثانیه را عملی کنند. در بخش دیگری از برنامه، علی خورشیدی، کارشناس رباتیک «چرخ»، مهم‌ترین خبرهای روز این موضوع را مرور خواهد کرد. گزارش بهزاد یوسفی از هیومن پارک (پارک بدن انسان) در موزه دارآباد بخش دیگری از پنجمین قسمت برنامه‌ «چرخ» خواهد بود. هیومن پارک، جدیدترین و پیشرفته‌ترین پارک موضوعی ایران است که علاوه بر این، بزرگترین و کامل‌ترین پارک بدن انسان در آسیا هم محسوب می‌شود.

مجله‌ تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده بررسی و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان، مسائل روزمره‌ زندگی را واکاوی می‌کند.

«چرخ» در تابستان امسال در سه روز یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، از ساعت 19 به‌صورت زنده از شبکه‌ی چهار پخش می‌شود. حافظ آهی اجرای برنامه را به عهده دارد و الهه بهبودی و محمد جباری تهیه‌کننده و سردبیر برنامه‌ی «چرخ» هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار