معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور: فرهنگ عشایری کهگیلویه و بویراحمد بزرگترین ظرفیت برای جذب گردشگران است

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، فرهنگ عشایری کهگیلویه و بویراحمد را بزرگترین ظرفیت برای گردشگری داخلی دانست.

کد مطلب: ۹۲۷۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور: فرهنگ عشایری کهگیلویه و بویراحمد بزرگترین ظرفیت برای جذب گردشگران است

ولی تیموری یکشنبه شب در مراسم افتتاح پنجمین جشنواره فرهنگ عشایر ایران که با حضور ۱۵استان به میزبانی شهر یاسوج در حال برگزاری است، افزود: عشایر مانند پازلی فرهنگ ملی ایران را تشکیل می‌دهند که البته فرهنگ عشایری ملت ایران به خوبی معرفی شود .

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به استقبال خوب مردم و شرکت کنندگان از جشنواره فرهنگ عشایر ایران زمین در یاسوج خاطرنشان کرد: این همان حال خوشی است که گردشگری به مردم هدیه می‌دهد.

تیموری با اشاره به جاذبه‌های گردشگری استان تصریح کرد: نوروز امسال سه روز میهمان مردم یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد بودم و بخش‌های مختلف را دیدم هر گوشه‌ای از استان سرشار از زبان مهربانی و میهمان نوازی مردم استان است .

او ضمن دعوت از مردم ایران زمین برای سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: برگزاری این جشنواره بهانه خوبی برای حضور مردم و آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری این استان است.

جشنواره فرهنگ عشایر ایران زمین از۱۶ تا ۲۰ تیرماه با حضور 25 استان کشور در پارک ولایت شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار