تغییر در مدیریت دانشگاه علوم پزشکی گیلان

رشت (پانا) - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر ارسلان سالاری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی گیلان منصوب کرد.

کد مطلب: ۹۲۷۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تغییر در مدیریت دانشگاه علوم پزشکی گیلان

به گزارش پانا ؛ ارسلان سالاری متخصص قلب و عروق است و در دوره ای معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بود.
متن حکم دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر ارسلان سالاری
دانشیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی گیلان
به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی گیلان منصوب می شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.
امید است با اتکال به خداوند منان در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین در پیامی از خدمات دکتر یوسف زاده چابک در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی گیلان قدردانی کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
برادر گرامی جناب آقای دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک
خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید ، بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی گیلان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.
از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران، در مناصب و جایگاه‌های دیگر خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار