مدیر کل آموزش و پرورش استان در دیدار با خانواده دانش آموز شهید ،جواد بیات:

دیدار با خانواده شهدا به ما دلگرمی و انرژی خاصی می دهد که ادامه دهنده راه شهیدان باشیم

زنجان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان با حضور در منزل دانش آموز نمونه و قاری قرآن،شهید جواد بیات با خانواده گرامی این شهید بزرگوار دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

کد مطلب: ۹۲۷۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار با خانواده شهدا به ما دلگرمی و انرژی خاصی می دهد که ادامه دهنده راه شهیدان باشیم

ابراهیم رفیعی در این دیدار ضمن تاکید بر اینکه "برای ما توفیق بزرگی است که برای عرض ارادت خدمت خانواده های محترم شهدای استان برسیم" ابراز داشت: دیدار با خانواده شهدا به ما دلگرمی و انرژی خاصی می‌دهد که ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن اشاره به آیات قرآنی ابراز داشت: جایگاه والای شهیدان در قرآن ترسیم شده و شهیدان همیشه زنده هستند و نزد پروردگار روزی می‌خورند و ما نیز باید سعی کنیم که به ما نیز نظری داشته باشند.

وی تصریح نمود: خانواده های شهدا نور چشم ملت و باعث افتخار هستند و دعایی که در حق مردم می‌کنند بسیار موثر است ما نیز به نوبه خودمان نیازمند دعای شما عزیزان هستیم و امیدوارم خداوند متعال سایه شما را از روی این مملکت بر ندارد.

گفتنی است، شهید جواد بیات، در سال 1347 در شهر زنجان متولد شد، وی شاگرد ممتاز مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی و حائز رتبه برتر کشوری در مسابقات قرآن بود و سرانجام در 15 اردیبهشت 1365 به درجه رفیع شهادت نایل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار