شهرکردمیزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری از میزبانی مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در سه رشته ورزشی در مردادماه خبرداد.

کد مطلب: ۹۲۷۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
شهرکردمیزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری، خدایار قاسم پور اظهار داشت: با توجه به نقش بی بدیل فعالیت های ورزشی در رشد و شکوفایی استعداد های دانش آموزان و سفارش مقام معظم رهبری به جوانان مبنی بر (تحصیل، تهذیب، ورزش) و با توجه به مفاد سند تحول بنیادین، یکی از اولویت های آموزش وپرورش در دولت تدبیر و امید توجه به ورزش دانش آموزی است که به حمد الله در سالهای اخیر، برنامه ریزی های خوب، جذاب و متنوعی در جهت شاداب سازی و ارتقای سلامت دانش آموزان عزیز انجام گرفته است که نشان از یک عزم ملی و همگانی برای نهادینه کردن ورزش در مدارس می باشد.
قاسم پور افزود: امروزه ورزش و تربیت بدنی رشد دهنده ارزش های اخلاقی، سلامت و دوستی هاست و آموزش و پرورش با توجه به نقش مهم آینده سازان این مرز و بوم در پیشرفت کشور تلاش می کند تا با بکار گرفتن همه امکانات و با ایجاد فضایی پرنشاط و پویا با برگزاری مسابقات ورزشی وسعت حرکت فرهنگی را در زندگی دانش آموزان توسعه دهد تا در آینده شهروندانی با نشاط، سالم، قدرتمند و کارآمد تربیت نماید.
وی تصریح کرد: تردیدی نیست که توسعه و ارتقاء پایدار تربیت بدنی و ورزش در سطح ملی و بین المللی کلیه کشورها ریشه در تربیت بدنی و ورزش دانش آموزی آن کشور دارد. در کشور ما نیز ریشه و بنیان شجره ورزش همگانی و حرفه ای را می بایست در تربیت بدنی و ورزش مدارس جستجو نمود و غفلت از این موضوع باعث کم رمقی برنامه های ورزشی کشور خواهد شد بنابراین برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی مجالی است بی نظیر در راستای دستیابی به اهداف متعالی تربیتی در ابعاد جسمانی، اجتماعی روانی و بال پروازی است برای ورزش قهرمانی.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بیان کرد: به منظور معرفی غنای فرهنگی استان زیبای چهارمحال و بختیاری و شناسایی توان فنی مدیریتی و زیر ساخت مناسب استان و همچنین معرفی استان بعنوان یک اردوبام ورزشی و توسعه توریسم ورزشی، معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان افتخار دارد برای چهارمین سال پیاپی میزبان میزبان سی‌امین و سی‌وششمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان‌دختر و پسر کشور در سه رشته دو‌‌‌‌‌و‌‌‎‌‌‎‎‌‌میدانی، شنا و ژیمناستیک‌ در دوره تحصیلی متوسطه اول باشد.
قاسم پور خاطرنشان کرد: این رویداد ملی از تاریخ 20/5/98 لغایت 30/5/98 به مدت 10 روز با شرکت بیش از 2500 نفر از دانش آموزان، مربیان، سرپرستان، داوران، ناظرین و عوامل اجرایی از سراسر کشور برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار