هاشمی خبر داد: برگزاری دوره توانمند سازی دانش آموزان برتر مسابقات استانی قرآن،عترت ونماز

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری دوره توانمند سازی دانش آموزان برتر مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز طی 11 روز و با حضور اساتید مجرب قرآنی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۷۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
هاشمی خبر داد: برگزاری دوره توانمند سازی دانش آموزان برتر مسابقات استانی قرآن،عترت ونماز

سیدمجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان های استان تهران با اعلام این خبر افزود: دانش آموزان برتر دختر و پسر مسابقات استانی قرآن، عترت ونماز طی 11 روز با حضور اساتید مجرب قرآنی در شهرری و اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار توانمندی های خود را تقویت و تکمیل خواهند نمود.

او گفت: در مرحله کشوری این مسابقات دانش آموزان رشته های پژوهشی در رشته های تفسیر قرآن کریم، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه ،احکام و انشای نماز 22 الی 30 تیرماه به شهر زنجان و بخش آوایی در رشته های حفظ ویژه و عمومی، قرائت، ترتیل و تحقیق قرآن کریم، اذان و مداحی(ویژه پسران) از 7 الی 15 مرداد به استان خراسان رضوی شهر(مشهد مقدس)اعزام خواهند شد.

هاشمی با اشاره به 18 مقام کسب شده توسط دانش آموزان شهرستانهای استان تهران در مسابقات سال گذشته، ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام شده شاهد ارتقاء کمی و کیفی نتایج در مسابقات سال جاری باشیم.

این مقام مسول در پایان ضمن اهمیت مسابقات قرآن و معارف اسلامی در رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان برای همه راه یافتگان به مرحله کشوری مسابقات آرزوی موفقیت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار