معاون سیاسی فرماندار بوشهر:

سازمان متولی مسایل اجتماعی، فرهنگ سازی را از خانواده ها شروع کنند

بوشهر(پانا)_اسماعیل روحانی گفت: سازمان هایی که متولی مسایل اجتماعی هستند فرهنگ سازی را از خانواده ها شروع کنند و ارتباط بین والدین و فرزندان را برقرار نمایند.

کد مطلب: ۹۲۷۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
سازمان متولی مسایل اجتماعی، فرهنگ سازی را از خانواده ها شروع کنند

اسماعیل روحانی در جلسه ستاد شهرستانی برنامه ریزی اوقات فراغت اظهار داشت: خانواده ها در برنامه ریزی جهت آینده فرزندان، بیشتر به دنبال تحقق رؤیاهای خود هستند و کمتر به علایق و استعدادهای آنان توجه می کنند.

معاون سیاسی فرماندار بوشهر افزود: سازمان هایی که متولی مسایل اجتماعی هستند فرهنگ سازی را از خانواده ها شروع کنند و ارتباط بین والدین و فرزندان را برقرار نمایند.

وی تصریح کرد: ستاد شهرستانی برنامه ریزی اوقات فراغت به دستور فرماندار بوشهر و به منظور شناسایی سخت افزارهای موجود جهت برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان تشکیل شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر نیز اظهار داشت: تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت دانش آموزان برای مسئولان فرصتی است که برنامه ریزی برای آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان داشته باشند و برای دانش آموزان نیز فرصتی است که بتوانند استعدادهای خود را بروز دهند و شکوفا کنند.

مرتضی روان دوست افزود: نگاه ما در موزش و پرورش، یک نگاه علمی، آموزشی و تربیتی است. باید سعی کنیم هر دو بعد آموزش و تربیت را همزمان با هم به جلو ببریم.

دبیر ستاد برنامه ریزی اوقات فراغت شهرستان بوشهر تصریح کرد: کلاس های اوقات فراغت یکی از فرصت هایی است که می توانیم با برنامه ریزی خوب دانش آموزان را در هر دو بعد پرورش دهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار