رخشانی‌مهر خبر داد: گام اساسی سازمان نوسازی برای حذف سیستم‌های گرمایشی ناایمن از مدارس

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در ادامه سفر 10 روزه خود به مناطق شرقی کشور پس از بازدید از فضاهای آموزشی استان‌های سمنان، گلستان، خراسان شمالی و رضوی به استان سیستان و بلوچستان رفت تا در پنج روز حضور در این استان، از فضاهای آموزشی مناطق مختلف سیستان و بلوچستان بازدید کند.

کد مطلب: ۹۲۶۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی‌مهر خبر داد: گام اساسی سازمان نوسازی برای حذف سیستم‌های گرمایشی ناایمن از مدارس

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهرالله رخشانی‌مهر عصر روز گذشته در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز که به صورت متمرکز برگزار شد، شرکت کرد. در این جلسه فرمانداران و روسای آموزش و پرورش نظر و پیشنهاد خود را برای بهبود شرایط فضاهای آموزشی ارائه کردند.

منطقه سیستان با پنج شهرستان و پراکندگی جمعیت در بیش از دو دهه با معضلاتی هممچون خشکسالی‌های پیاپی و طوفان‌های طاقت‌فرسا در بعضی از شاخص‌ها از سرانه کمتری برخوردار است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با ابراز خرسندی از حضور در استان و شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرهای شمالی استان، رویکرد سازمان نوسازی مدارس کشور را در جذب اعتبارات تخصیصی در غالب طرح‌های اولویت‌دار پنجگانه تشریح کرد و افزود: «از نمایندگان استان و کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی که انصافاً نگاه ویژه‌ای به امر آموزش و تعلیم و تربیت استان دارند قدردانی می‌کنم.»

رخشانی‌مهر جمع اعتبارات سال ۹۸ نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان را ۲۷۰ میلیارد تومان اعلام و ابراز امیدواری کرد با مساعدت استان رخدادهای خوبی در حوزه فضاهای آموزشی این استان اتفاق بیافتد.

او از چند پروژه در دست اجرای شهرستان‌های زابل، نیمروز، هامون و هیرمند بازدید و بر اجرای هرچه زودتر طرح‌ها تاکید کرد. رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور همچنین از تخصیص اعتبارات سرمایشی و گرمایشی برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس مناطق سردسیر خبر داد و گفت: «به سمت حذف سیستم‌های گرمایشی ناایمن گام جدی برداشته شده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار