ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج و کرج-تهران

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت در آزادراه قزوین - کرج و کرج - تهران ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

کد مطلب: ۹۲۶۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج و کرج-تهران

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با پانا درباره وضع ترافیکی روز یکشنبه اظهار کرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی، تا این لحظه در آزادراه قزوین_کرج (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و آزادراه کرج_تهران (محدوده‌های پل فردیس تا پل کلارک و گرمدره) ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

وی افزود: در ارتفاعات محورهای کرج چالوس - فیروزکوه، وزش باد همراه با گرد و خاک گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، اکنون به استثنای محورهای مسدود و ممنوع مابقی محورهای مواصلاتی کشور، باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

رحمانی با اشاره به محورهای دارای ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی خاطرنشان کرد: محور رامین_اولنگ _شاهرود واقع در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک_دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران، محور قدیم خرم‌آباد_پلدختر واقع در استان لرستان، محور اهرم_فراشبند واقع در استان بوشهر، محور شهداد_اندوهجرد واقع در استان کرمان و محور شهداد_نهبندان واقع در استان کرمان به دلیل نبود ایمنی کافی و همچنین مداخلات جوی، تا اطلاعات ثانوی مسدود هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار