فرماندار کنگان در بازدید از آزمون سراسری :

آزمون سراسری در کنگان در کمال آرامش و امنیت برگزارشد

کنگان،بوشهر(پانا)_ فرماندار کنگان در بازدید از آزمون سراسری:آزمون سراسری در کنگان در کمال آرامش و امنیت برگزارشد .

کد مطلب: ۹۲۶۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آزمون سراسری در کنگان در کمال آرامش و امنیت برگزارشد

فتح الله نوروری از مدیر آموزش وپرورش ، عوامل اجرایی ، اداره اطلاعات ، نیروی انتظامی و پلیس راهور، گمرک، شهرداری های سه گانه ( کنگان ، بنک و سراف) اورژانس ، آتش نشانی ، ادارات برق و آب ، معلمان و مدیران که در برگزاری این آزمون سعی و تلاش نمودند تشکر و قدر دانی کرد.

شاکر محیسن مدیر آموزش وپرورش و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در شهرستان کنگان نیزضمن تقدیر از کلیه عوامل اجرایی آزمون سراسری دانشگاهها و موسسات آموزش عالی گفت: امسال بیش از یکهزار داوطلب با هم به رقابت پرداختند.

شاکر محیسن گفت داوطلبان در رشته های ریاضی فنی، علوم تجربی ، علوم انسانی ، هنر و زبان خارجه در دو روز پنجشنبه و جمعه و صبح و بعد از ظهر باهم به رقابت پرداختند.

محیسن اعلام کرد ، بی شک برگزاری منظم و دقیق این ماراتن بزرگ علمی ، کار حساس و خطیری است و امسال همچون سال های قبل این آزمون با همکاری همه عوامل اجرایی بسلامت و آرامش به پایان رسید.

وی از ریاست دانشگاه پیام نور نیز که در سال های قبل نیز همکاری خوبی در برگزاری آزمون سراسری با مدیریت آموزش وپرورش داشت تشکر کرد.

محیسن افزود : امسال محل مناسبی برای همر اهان داوطلبان دیده شده بود که قابل تقدیر است .

شاکر محیسن ابراز امیدواری کرد : با توجه به برگزاری کلاس های کنکور ، تست زنی و کلاس های تقویت بنیه علمی و استفاده از اساتید برجسته کشوری در این کلاس ها ،نتایج خوبی از این آزمون به خانواده ها و جامعه اعلام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار