بازیکن تاتنهام در آستانه عقد قرارداد با استقلال

تهران (پانا) - استقلال قصد دارد برای جانشینی سید مهدی رحمتی، گلری جوان را از انگلیس به ایران بیاورد.

کد مطلب: ۹۲۶۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
بازیکن تاتنهام در آستانه عقد قرارداد با استقلال

حضور نداشتن سید مهدی رحمتی در استقلال، یکی از شروطی بود که سید حسین حسینی برای تمدید قرارداد با استقلال مطرح کرده بود؛ شرطی که محقق شد و گلر باسابقه استقلال راهی پدیده مشهد شد تا سید حسین حسینی تنها دروازه‌بان سطح اول استقلال تهران در لیگ برتر نوزدهم باشد.

با شماره یک شدن سیدحسین حسینی در استقلال، این موضوع پیش آمد که گلر دوم این تیم برای فصل جدید چه کسی خواهد بود تا در صورت مصدومیت یا محرومیت بتواند خیال هواداران این تیم را راحت کند. در همین راستا اسامی مختلفی طی چند هفته اخیر مطرح شد که هیچ کدام منجر به عقد قرارداد با استقلال نشد تا در حالی که تمرینات تیم‌ها آغاز شده است، استقلال بدون گلر دوم باشد و هوادارانش را دلواپس روزهای بدون حسینی کند.

اما روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه استقلال به دنبال عقد قرارداد با امیرعلی درزی گلر 17 ساله تیم تاتنهام است؛ موضوعی که با پیگیری‌ها مشخص شد واقعیت دارد و پیشنهاد استقلالی‌ها به مدیر برنامه این گلر جوان رسیده است و استقلال تمایل دارد با قراردادی قرضی این بازیکن را از تاتنهام خرید کند.

توافق اولیه با درزی برای حضور موقت در استقلال انجام شده است اما هنوز اختلاف بر سر رقم قرارداد باقی است و در صورتی که دو طرف بتوانند از نظر مالی به توافق برسند، احتمال حضور این گلر روی نیمکت استقلال زیاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار