برگزاری رویداد کارآفرینی دختران دانش‌آموز به مناسبت روز دختر در منطقه 4 تهران

تهران (پانا) - به مناسبت روز دختر رویداد کارآفرینی دختران دانش‌آموز منطقه 4 تهران در دبیرستان نمونه دولتی امام محمد باقر(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۶۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رویداد کارآفرینی دختران دانش‌آموز به مناسبت روز دختر در منطقه 4 تهران

به گزارش روابط عمومی دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش، رویداد کارآفرینی دختران دانش‌آموز منطقه 4 تهران با حضور مدیرکل دفتر امور زنان در دبیرستان نمونه دولتی امام محمد باقر(ع) برگزار شد.

فرحناز مینایی‌پور با حضور در این رویداد ضمن گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت گفت: «در راستای اجرای سند تحول بنیادین و ساحت تربیت اقتصادی و حرفه‌ای و ترویج فرهنگ کارآفرینی، مدرسه به عنوان فضای اجتماعی - تعاملی مکلف است تا زنجیره‌ای از موقعیت‌های یادگیری تعالیبخش و بهبوددهنده را فراهم کند تا دانش‌آموزان شایستگی‌های لازم را برای درک و بهبود موقعیت خود و دیگران کسب کنند و این توانمندی را از طریق برنامه درسی مکمل به دست آورند.»

او گفت: «این رویدادها نمونه‌ایی از برنامه درسی مکمل برای تعمیق و یادگیری مفاهیمی در حوزه کسب و کارهای دیجیتال، سواد رسانه‌ای، امنیت فضای مجازی و ... است و هدف اصلی آن ترویج فرهنگ کار آفرینی در دانش‌آموزان است تا دانش‌آموزان مقوله‌هایی چون خلاقیت و نوآوری را تمرین کنند.»

این رویداد با همکاری پژوهش‌سرای دانش‌آموزی منطقه 4 تهران برگزار شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار