رییس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر:

در سه‌ماهه اول سال جاری تعداد ۹ هزار و ۸۷۴ مأموریت توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ صورت گرفت

بوشهر(پانا) - رییس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: به همت تکنسین‌های اورژانس 115 در سه‌ماهه اول سال جاری ۹ هزار و ۸۷۴ مأموریت صورت گرفت.

کد مطلب: ۹۲۶۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
در سه‌ماهه اول سال جاری تعداد ۹ هزار و ۸۷۴ مأموریت توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ صورت گرفت

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر؛ دکتر عبدالرحیم دادجو اظهار داشت: از اول سال ۹۸ تعداد ۳۶ هزار و ۶۲۲ تماس با مراکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گرفته‌شده که از این تعداد تماس ۹ هزار و ۸۷۴ مورد منجر به مأموریت شد که پنج هزار و ۸۰۲ مورد شهری و چهار هزار و ۷۲ مورد نیز جاده‌ای بوده است.
دکتر دادجو تصریح کرد: از این تعداد مأموریت، سه هزار و ۵۴۲ مورد حوادث ترافیکی، شش هزار و ۳۳۲ مورد حوادث غیر ترافیکی و بیماری که شش هزار و ۴۷۸ مورد به مراکز درمانی استان اعزام و سه هزار و ۳۹۶ مورد درمان در محل شد و میانگین زمانی استان بوشهر رسیدن بر بالین بیمار در مأموریت‌های شهری ۴ دقیقه و رسیدن بر بالین بیمار در مأموریت‌های جاده‌ای ۷ دقیقه می‌باشد.
رییس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: افزود: سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر با برخورداری از یک بالگرد هوایی، ۳۳ پایگاه جاده‌ای و ۱۹ پایگاه شهری اورژانس به همراه ۹۶ دستگاه آمبولانس و ۳۷۰ تکنسین و امدادگر، به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به مصدومان و بیماران اورژانسی است.
معاون فنی عملیات سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر نیز گفت: در این مدت، بالگرد امدادی اورژانس ۱۱۵ بوشهر برای انجام ۳۰ مأموریت کاملاً حیاتی با توجه به زمان‌های طلایی رسیدن بیمار به مراکز تخصصی و فوق تخصصی جهت نجات بیمار از قطع عضو ناشی از حوادث ترافیکی، پیوند عضو و حتی برگشت نبض بیمار به پرواز درآمده و بیمار را کمتر از ۲۰ دقیقه از دورترین نقطه استان به مرکز استان و استان‌های مجاور انتقال داده است.
علیرضا پورشمس بیان داشت: تکنسین‌های اورژانس در سه‌ماهه نخست، ۷۹۳ مورد مأموریت بیماران قلبی را در اسرع وقت به بیمارستان‌های تخصصی منتقل کردند و در اجرای کد سما در سراسر استان برای نجات بیماران سکته قلبی و سکته مغزی حرکت کردند.
مریم بلوردی مسئول کنترل کیفیت سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر نیز ضمن اعلام نتیجه پایش و تماس با مددجویان اورژانس در فصل بهار سال جاری از رضایتمندی صددرصدی مراجعین گفت و اظهار داشت: از کارهای برجسته و افتخار این مجموعه ۶ مورد احیاء موفق و نجات جان بیماران از مرگ و ۴ مورد کمک به زایمان مادر باردار در آمبولانس‌های زمینی است.
سکینه ارجمندی مسئول اتاق بحران سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر درباره حوادث ویژه و حوادث ترافیکی بیشتر از ۵ مصدوم یا بیشتر از دو نفر فوت اظهار داشت: در این سه‌ماهه کل استان ۸۱ مورد حادثه ویژه داشتیم که اهم آن‌ها ترافیکی می‌باشد و بیش‌ترین حوادث ترافیکی محور (بوشهر-گناوه) و محور (گناوه- دیلم) است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار