جذب 169حامی جدید برای یتیمان زاهدانی در سال جاری

زاهدان (پانا) - به گفته رییس کمیته امداد منطقه دو شهرستان زاهدان از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۶۹ حامی جدید برای حضانت و سرپرستی ۲۳۰ نفر از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد، جذب شده است.

کد مطلب: ۹۲۶۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
جذب 169حامی جدید برای یتیمان زاهدانی در سال جاری

محمد کیخا، رییس کمیته امداد منطقه دو شهرستان زاهدان اظهار کرد: با توجه به اینکه جمعیت تحت حمایت این نهاد را خانوارهای بی‌سرپرست شامل می‌شود امید است خیران نیکوکار کمک‌های بیشتری نسبت به نیازمندان داشته باشند.

او با اشاره به اینکه برنامه‌ حامی‌یابی در طول سال یکی از بهترین و موثرترین طرح‌ها بوده که مردم و خیران سخاوتمندانه و براساس سنت‌های الهی در بطن جامعه به نمایش‌گذاشته اند، افزود: در این راستا ۱۶۹ حامی جدید سرپرستی و حضانت ۲۳۰ نفر از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد را بر عهده گرفتند.

رییس کمیته امداد منطقه دو شهرستان زاهدان در ادامه با اشاه به حمایت ۹۸ نفر از ایتام تحت حمایت این نهاد توسط پاسداران غیور مستقر در تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی، یادآور شد: حمایت ۱۱۰ نفر از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد توسط پاسداران حریم ولایت، تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی در آغازین روزهای ماه مبارک رمضان از دیگر جلوه‌های زیبای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین بود.

کیخا تاکید کرد: همچنین تاکنون مردم مومن و متعهد در عید سعید فطر امسال ۱۰۹ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان فطریه و کفاره خود را با نیت رفع بخشی از مشکل نیازمندان به پایگاه‌های این نهادد پرداخت کردند.

او ادامه داد: از مجموع مبالغ پرداخت شده ۶۳ میلیون و ۶۴۲ هزار تومان در قالب فطریه عام، دو میلیون و ۴۷ هزار تومان فطریه سادات و ۴۳ میلیون و ۴۳۳ هزار تومان کفارات بوده است.

رییس کمیته امداد منطقه دو شهرستان زاهدان افزود: تمامی وجوه جمع‌آوری شده هر منطقه در روزهای عید و با همکاری هیات امنای مساجد بلافاصله بین افراد شناسایی شده و واجد شرایط با اولویت زنان سرپرست خانوار، بیماران صعب العلاج و سالمندان اختصاص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار