هدیه بزرگ آقای مدیر برای آبی‌ها: ستاره آفریقایی استقلالی می‌شود

تهران (پانا)- استقلالی‌ها توانسته‌اند رضایت باشگاه آفریقایی را برای حضور هافبک تکنیکی در ایران جلب کنند و او به زودی قراردادش را با آبی‌ها تهران امضا خواهد کرد.

کد مطلب: ۹۲۶۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
هدیه بزرگ آقای مدیر برای آبی‌ها: ستاره آفریقایی استقلالی می‌شود

در جریان لیگ برتر هجدهم و در ماه‌هایی که استقلال پس از مامه تیام عادت کرده بود که خریدهای بدی انجام دهد، حضور آیاندا پاتوسی در این تیم باعث شد تا هواداران استقلال به فصل آینده امیدوار شوند. اما از آنجا که قرارداد پاتوسی با استقلال به صورت قرضی بود، این بازیکن در پایان قراردادش به باشگاه کیپ تاون در کشورش آفریقای جنوبی برگشت تا تکلیف آینده او روشن شود.

استقلالی‌ها که از همان روزهای اول علاقه خود را به ثبت قرارداد با پاتوسی نشان دادند، برای تمدید قرارداد او دست به کار شدند اما زمانی که پیشنهاد استقلال به باشگاه آفریقایی رسید، آنها مبلغ 900 هزار دلار را برای صدور رضایت‌نامه پاتوسی درخواست کردند که با توجه به درگیر بودن استقلال در بحران خطر محرومیت ناشی از شکایت پروپیچ، این انتقال منتفی‌شده به نظر رسید.

اما در حالی که هواداران استقلال این ماجرا را هم مانند ماجرای مامه تیام می‌دانستند که استقلال سکوی پرتاب بازیکن آفریقایی به تیم‌های عربی شده است، یک منبع آگاه به پانا گفت: پرونده حضور آیاندا پاتوسی در استقلال بر خلاف چیزی که به نظر می‌رسد بسته نشده است. هر چند مهلت باشگاه آفریقایی برای واریز پول به پایان رسیده است پس از اینکه امیرحسین فتحی توانست پرونده پروپجیچ را تقریبا حل کند، مذاکرات با باشگاه کیپ تاون برای صدور رضایت‌امه پاتوسی آغاز شده و نتایج مثبتی هم در مذاکرات دو باشگاه به وجود آمده است، به گونه‌ای که می‌توان گفت استقلال با پاتوسی تمدید خواهد کرد.

حالا با تقویت شدن احتمال حضور پاتوسی در استقلال، بزرگترین سوالی که ایجاد می‌شود این است که آیا استقلال به همان مبلغ 900 هزار دلار رضایت داده یا توانسته است از کیپ تاون تخفیف بگیرد؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار