احمد نجفی از نامزدی در انتخابات شورای شهر تهران انصراف داد

خبرگزاری پانا: سید احمد نجفی،‌ نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران با انتشار بیانیه‌ای از نامزدی در این انتخابات انصراف داد.

کد مطلب: ۹۲۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، متن این بیانیه بدین شرح است:

« به یاد خداوند عزیز

دوستان و همفکران عزیز

در پی باور فرهنگی و هنری و در امتداد فعالیت‌هایم در شورای عالی سینما و با نظر عده‌ای از خیرخواهان فرهنگ و هنر پا به عرصه انتخابات شورای شهر گذاشتم؛ هدف‌هایم را تعیین و از سوی دوستان بسیار خوبم حمایت شدم.

متاسفانه این «صنعت انتخابات» صنعتِ‌گرانی است و هر آنچه در ید قدرت مالی دارید باید فراهم آورید؛ نصیحت‌ها و مشاورت‌ها بر این بود که می‌بایست از لیستی سردر بیاورید تا موفق شوید(!) یا باید میلیون‌ها تومان خرج کنید تا رأی فراهم کنید به خود گفتم «مستقلِ بازنده» به از وامداری به برنده‌ها!

این حقیر حریف این هزینه‌ها نیستم. فکری برای خدمت داشتم و طرحی نو؛ آنچه را باور داشتم هزینه کردم. بیشتر میسر نیست. لذا از تمام خیرخواهان و دوستان سپاسگذاری نموده و انصراف خود را از نامزدی در چهارمین انتخابات شورای شهر تهران اعلام می‌نمایم. بدیهی است مردم با درایت و دوراندیشی- نه بهانه‌های تخریبی و مانی- می‌بایست در انتخابات شرکت نمایند، بهترین را بشناسند و رأی دهند.

معضلات و مسائل فرهنگی در شهر بسیار است؛ دلِ شیر و قدرت خلاقه می‌خواهد تا بشود آنچه که می‌بایست سال‌ها پیش‌ می‌شد. با اعلام انصراف، از همه عزیزانی که مرا تشویق و کمک کردند عذر می‌خواهم. امید دارم که همچنان دوست و پشتیبان این حقیر باشند.»

با سپاس و احترام

سید احمد نجفی

کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران

16 خرداد 1392

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار