رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تشریح کرد:

حاشیه های کنکور ۹۸؛ زلزله در دامغان و چند تخلف

تهران (پانا) - کنکور سراسری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بعد از رقابت نفس گیر در مدت ۲ روز به پایان رسید و البته با حاشیه هایی همراه بود.

کد مطلب: ۹۲۶۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
حاشیه های کنکور ۹۸؛ زلزله در دامغان و چند تخلف

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور عصر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا در مورد حواشی آزمون امسال گفت: صبح روز گذشته - ۱۳ تیرماه - همزمان با برگزاری آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، زلزله در شهرستان دامغان اتفاق افتاد و تعدادی از داوطلبان این حادثه طبیعی را احساس کردند.
ابراهیم خدایی با بیان اینکه مورد خاصی در این زمینه گزارش نشد، ادامه داد: بلافاصله بعد از این اتفاق، داوطلبان به آرامش دعوت شدند و آزمون این شهرستان به موقع به کار خود پایان داد.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، تاکید کرد: کنکور سراسری امسال در امنیت کامل برگزار شد و هیچ گونه قطعی برق در حوزه‌های آزمون گزارش نشد.
خدایی در خصوص برگزاری کنکور در مناطق سیل زده، اظهار کرد: هیچ گونه مشکل و اختلالی در مناطق سیل زده گزارش نشده است.
به گفته معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، چند تخلف موردی مانند سایر آزمون‌ها از جمله همراه داشتن تلفن همراه و صحبت داوطلبان در جلسه کنکور گزارش شد که با صورت جلسه این تخلفات، تعیین تکلیف خواهند شد.
کنکور سراسری سال ۹۸ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور با رقابت یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۵۴ داوطلب که از صبح دیروز ۱۳ تیرماه کلید خورد و دقایقی قبل پایان یافت.
نتایج اولیه این آزمون دهه دوم مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور، منتشر می‌شود و ظرفیت پذیرش حدود ۷۲۰ هزار نفر اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار