رضا کیانیان پوستر نمایش این یک اعتراف است را رونمایی می کند

تهران (پانا) - نمایش این یک اعتراف است، تازه ترین اثر شادی اسدپور در مقام نویسنده، طراح و کارگردان است که با تهیه کنندگی آرش رزمجو و بازی فرزین محدث اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۹۲۶۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
رضا کیانیان پوستر نمایش این یک اعتراف است را رونمایی می کند

به گزارش روابط عمومی، این نمایش اجتماعی-روانشناسانه تهیه و تولید موسسه هنری آرتا است.
این نمایش ٦٠ دقیقه ای از روز ۲۳ تیرماه از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره ۱ عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه خواهد رفت.

در خلاصه داستان این اثر آمده است:
این نمایش نیست، یک اعتراف است. اعترافی که از میان یک کابوس وحشتناک و شاید هم یک احضار روح دراماتیک بیرون می آید.زندگی مردی چهل ساله با ترس ها، تنهایی و جهان هراس انگیز پیرامونش...
امید اکبری طراح صحنه، مقدی شامیریان طراح لباس، بابک کیوانی آهنگساز و طراح صدا، سینا افشار طراح گرافیک، فرشاد نصیری طراح نور، ثمین سالک طراح گریم، مهدی ناظمی دستیار اول و برنامه ریز، سارا صادقی و لیلا افتخاری دستیاران دوم کارگردان، مائده بیگلری منشی صحنه، محمد لطفی و محمد نجفی مدیران صحنه، امیررضا ابراهیم مدیر تشریفات، علیرضا یاسی، ابوالفضل نریمانی، عرفان بختیاری عکاس، گروه تئاتر آرتا روابط عمومی، محمد صادق زرجویان، حمید رضا طاهر ساخت تیزر نمایش و علیرضا یاسی، عرفان بختیاری ساخت تیزرهای تمرین و میهمان را بر عهده دارند.
فروش بلیت های این نمایش از طریق گیشه به صورت حضوری و از طریق سایت تیوال با درج تخفیف ٢٠ درصدی برای روزهای دوشنبه٢٤ تیر، سه شنبه ٢٥تیر، چهارشنبه ٢٦ تیر و تخفیف دانشجویی ٢٠ درصدی برای روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه انجام خواهد شد.
نشست خبری و آیین رونمایی از پوستر این نمایش روز دوشنبه هفدهم تیرماه ۹۸ از ساعت ۱۶ در موسسه آرتا، به نشانی تقاطع خیابان های انقلاب و فلسطین جنوبی، پلاک ۱۱۰۲ باحضور رضا کیانیان، هنرمند مطرح عرصه بازیگری، عوامل این نمایش و تنی چند از اهالی هنر برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار