برگزاری جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان بهارستان

بهارستان (پانا) - جلسه ستاد ساماندهی جوانان با حضور روسای ادارات و اعضای شورای مشورتی جوانان شهرستان بهارستان در سالن پیامبر اعظم فرمانداری منطقه برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۲۶۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان بهارستان

در این جلسه خانجانی فرماندار شهرستان بهارستان،ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه (س)، با تاکید برتعامل هرچه بیشتر دستگاه های اجرائی و شورای مشورتی اظهارداشت: روسای ادارات با جوانان مجمع شورای مشورتی شهرستان بهارستان صحبت کنند و طبق استانداردهای تعریف شده، رابطین جوان خود را از این مجمع انتخاب نمایند تا دستگاه های دولتی بتوانند همکاری بیشتری با مجمع مشورتی جوانان شهرستان بهارستان داشته باشند .

او در ادامه با اشاره به برنامه‌های بهبود شرایط جوانان اذعان داشت: برای بررسی و شناسایی آسیب‌ها و فرصتها باید هرچه سریعتر در حوزه های مختلف اتاق فکر تشکیل شود تا بتوان راهکارهای مناسبی را دراین راستا ارائه داد و دراین جهت جوانان تشکیل سمن‌هارا جدی بگیرند .

خانجانی رمز اشتغال جوانان را در دست خودشان دانست و گفت: ایجاد اشتغال نیاز به همت و پشتکار جوان دارد که در همین راستا تمامی تلاش و حمایت خود را برای به نتیجه رسیدن اشتغالزایی و کارآفرینی جوانان اعلام می کنم و از کلیه دستگاه‌های اجرایی خواستارم طبق مقررات موجود حمایت هرچه بیشتر خود را به اجرا بگذارند .

در این نشست خانجانی فرماندار شهرستان بهارستان از بانوان اعضای مجمع مشورتی جوانان شهرستان بهارستان بمناسب روز دختر تقدیر بعمل آورد.

/خبرنگار: زهرا فتحعلی زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار