در ۷۲ ساعت گذشته

دریای مازندران 4 قربانی گرفت

ساری (پانا) - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از غرق شدن 4 نفر در 72 ساعت گذشته در شهرستان‌های بهشهر، بابلسر، محمودآباد و عباس‌آباد خبر داد .

کد مطلب: ۹۲۶۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دریای مازندران 4 قربانی گرفت

سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 در ساعت 9 و 54 دقیقه روز دوشنبه 10 تیرماه مبنی بر غرق جوانی 16 ساله در دریای "بابلسر"، ماموران انتظامی سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

او افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، پسری 16 ساله در پارکینگ دوم خارج از طرح سالم سازی دریا به علت شرایط بد هوا و طوفانی بودن دریا و همچنین توجه نکردن به اخطارهای ناجیان و آشنا نبودن به فنون شنا در دریا غرق شد که با تلاش گروه های امداد و نجات تاکنون جسد وی کشف نشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در همین خصوص در ساعت 10 و 28 دقیقه روز سه شنبه 11 تیرماه در ساحل 19 شهرستان محمودآباد فردی به علت طوفانی بودن دریا و عدم توجه به هشدار ناجیان غریق در خارج از طرح سالم سازی دریا غرق شد.

تقدیسی از غرق جوانی 21 ساله در شهرستان عباس آباد در ساعت یک و 33 دقیقه بامداد روز چهارشنبه 12 تیرماه خبر داد و افزود: برابر گزارش پلیس این جوان ساکن "کرج" در خارج از طرح "پلاژ دلفین" در حال شنا بوده که به علت آشنا نبودن به فنون شنا غرق و جسد وی با تلاش گروه های امداد و نجات کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به غرق فردی 34 ساله در ساعت 18و36 دقیقه روز چهارشنبه 12 تیرماه در بندر امیرآباد ادامه داد: این فردنیز به علت شنا در خارج از طرح سالم سازی دریا غرق شد.

تقدیسی با هشدار به مسافران و گردشگرانی که به استان مازندران سفر می کنند، گفت: شنا در دریا با شنا در استخر متفاوت است و کسانی که در دریا غرق می شوند، معمولا افرادی هستند که تا حدودی با فنون شنا آشنایی دارند و به علت عدم رعایت نکات ایمنی و شنا در مناطق ممنوعه دچار حادثه و غرق می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار