مدیرکل کانون خوزستان عنوان کرد:

خلاقیت و استعداد هنری نوجوانان فعال کانون را به جامعه معرفی می‌کنیم

اهواز(پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آیین افتتاح اولین انجمن خوشنویسی نوجوانان استان در اندیمشک گفت: کشف، پرورش، معرفی خلاقیت و استعداد نوجوانان فعال و معرفی چهره‌های کانونی به جامعه، هدف ما از راه‌اندازی انجمن‌های هنری است.

کد مطلب: ۹۲۶۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
خلاقیت و استعداد هنری نوجوانان فعال کانون را به جامعه معرفی می‌کنیم

وحید کیانی با بیان این مطلب افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با راه‌اندازی انجمن‌های فرهنگی، هنری و ادبی خود قصد دارد با فراهم کردن فضای امن و سالم بستر لازم برای تعامل و تبادل اطلاعات و دیدگاه‌های نوجوانان با یکدیگر را فراهم کند.

او تأکید کرد: در این انجمن‌ها مربیان متخصص کانون در کنار اساتید هنرمند برجسته استان و کشور در گرایش‌های هنری مختلف با برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی، اردوهای عملی و نمایشگاه‌های آثار تولید شده در راستای پرورش خلاقیت و استعداد نوجوانان قدم برمی‌دارند.

کیانی ایجاد روحیه کار گروهی و روحیه نقدپذیری در میان نوجوانان را یکی از اهداف مهم تشکیل انجمن‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون برشمرد و تأکید کرد: ما قصد داریم مخاطبانی کنشگر، خلاق و توانمند در کارهای فردی و گروهی را پرورش دهیم تا در آینده شاهد حضور پررنگ‌تر نوجوانان امروز، همان جوانان آینده در جامعه باشیم.

"کلک خیال" اولین انجمن خوشنویسی نوجوانان کانون خوزستان پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ تیرماه ۱۳۹۸ با حضور وحید کیانی مدیرکل و جمعی از کارشناسان کانون پرورش فکری خوزستان، جمعی از هنرمندان و اعضا نوجوان مراکز کانون در محل مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۲ اندیمشک افتتاح شد.

این انجمن هنری هر ۴۵ روز یک‌بار تشکیل می‌شود و در آن نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه‌ها ویژه اعضا نوجوان مراکز کانون برگزار خواهد شد.

انجمن خوشنویسی نوجوانان یکی از ۱۰ انجمن ادبی و هنری است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان راه‌اندازی و توسعه آن را از سال 1397 با آغاز به کار 7 انجمن ادبی و یک انجمن عکاسی آغاز کرده است و انجمن خوشنویسی نوجوان دومین انجمن هنری کانون در استان خوزستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار