مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد :

افتخار می کنیم که ایران اسلامی مأمن شیعیان و آزادیخواهان جهان است

مشهد (پانا)- جلسه توجیهی ثبت نام دانش اموزان اتباع خارجی در مدارس نواحی یک ، دو ، پنج و تبادکان به میزبانی ناحیه یک مشهد برگزار شد .

کد مطلب: ۹۲۶۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
افتخار می کنیم که ایران اسلامی مأمن شیعیان و آزادیخواهان جهان است

سید رضا خاتم پور مدیر اموزش و پرورش ناحیه یک مشهد در این جلسه گفت: بنا به فرمایش الهی اگر صلح و دوستی میان امتی برقرار شود ، خداوند رحمت خویش را بر آن امت نازل می فرماید .

خاتم پور در ادامه با اشاره به اتفاقات سال های اخیر در منطقه اظهار کرد: در کنار هم قرار گرفتن جوانان مسلمان و شیعه از هر قوم و ملتی در کنار هم که موجب شکست تفکراتی چون داعش و تکفیری در منطقه گردید از آثار و برکات روحیه برادری و اموزش ها می باشد .

وی به اصول و اشتراک های بسیاری که میان مسلمانان است اشاره نمود و در این باره افزود : مشترکات ما به اندازه ای ارزشمند و مستحکم است که تمامی رنگ ها ، نژاد ها ، قومیت ها و مرز های جغرافیایی در آن رنگ می بازد و موجب فاصله میان امت واحد مسلمانان نخواهد شد .

رئیس اداره اموزش و پرورش ناحیه یک تصریح کرد: امروز ما افتخار می کنیم که ایران اسلامی مامن و جایگاه آرامش شیعیان و مسلمانان و همه آزادیخواهان جهان است .

سید رضا خاتم پور با بیان اینکه طبق منویات مقام معظم رهبری بایستی تلاش نماییم تا کوچک ترین تفاوت و تبعیضی میان فرزندان اتباع کشورمان و میهمانان مسلمان خود نداشته باشیم گفت: باید بکوشیم تا ثمره این تلاش ها به پرورش حق جویانی چون شیخ زکزاکی بیانجامد.

وی درپایان با اشاره به این نکته که ایران در حال حاضر مرکز ثقل و فرماندهی جهان اسلام و آزادیخواهان و حق طلبان جهان است عنوان کرد: ایران اسلامی در عین اقتدار و پیشرفت ها و توانمندی های بی نظیر و قدرت نظامی و دفاعی ویژه خود ، دشمنانی نیز دارد و از این رو لازم است تا مسئولان و مدیران ارجمند ما در مراحل مختلف ثبت نام دقت کافی داشته و هویت افراد را به صورت دقیق بررسی نموده و به اسناد و مدارک شناسایی توجه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار