گردهمایی مدیران کانون های بسیج فرهنگیان استان هرمزگان

هرمزگان(پانا)- با حضور سرهنگ عبدالله علی نسب مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان هرمزگان، گردهمایی مدیران کانون های بسیج فرهنگیان استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۶۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی مدیران کانون های بسیج فرهنگیان استان هرمزگان

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، صبح امروز چهارشنبه ۱۲ تیرماه ۹۸ ،گردهمایی مدیران کانون های بسیج فرهنگیان استان هرمزگان با حضور سرهنگ عبدالله علی نسب مسول سازمان بسیج فرهنگیان استان هرمزگان، مدیران کانون های بسیج فرهنگیان با محوریت توجیح طرح ( شبکه معلم آینده ساز ) به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در سالن کنفرانس این ناحیه برگزار شد.

سرهنگ علی نسب در این گرد همایی ضمن محکوم کردن حمله دد منشانه ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری 655 IR جمهوری اسلامی ایران در سال ۶۷ ه.ش و شهادت هموطنان عزیز مان و عرض تسلیت به مناسبت سالگرد این فاجعه عظیم ، به آموزش و توجیح طرح ( شبکه معلم آینده ساز ) پرداخت.

وی در ادامه هدف کلان این طرح را ایجاد شبکه فرهنگیان مومن ، انقلابی ، توانمند و پای کار در عرصه های مورد نیاز دانست و خاطر نشان ساخت: مخاطبان این طرح؛ معلمان ، دانش آموزان ، اولیا، معاونین پرورشی ادارات و مناطق استانی و دانشگاه فرهنگیان هستند که بایستی به عنوان شبکه در این طرح به چالش های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و سیاسی نظام در مدارس بپردازند.

علی اکبر شعبانی مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک هم در این نشست ضمن خوش آمد گویی به مدعوین و تبریک ولادت حضرت معصومه (س)، روز دختر و بیان تشریح عملکرد حوزه بسیج فرهنگیان ناحیه یک پرداخته و در ادامه مدیران کانون ها نیز به تبادل نظر در خصوص برنامه سال بسیج فرهنگیان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار